wil itunes bibliotheek overzetten op nieuwe pc. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb van de week andere pc gehad en wil graag mijn i tunes bibliotheek over zetten op mijn andere pc mijn vraag is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wil itunes bibliotheek overzetten op nieuwe pc.
hoi ik heb van de week andere pc gehad en wil graag mijn i tunes bibliotheek over zetten op mijn andere pc mijn vraag is nu hoe doe ik dat? al mijn muziek staat op een externe harde schijf en ik ben ben n bang als ik dat mapje itunes inporteer dat er niks meer van klopt.
alvast bedankt jongens gr alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar volgens mij kun je 2 dingen doen:
|
|||
|
|||
ok thx
nee mijn externe hardeschijf is altijd online dus niet als backup. dus als ik het goed begrijp moet ik in mijn nieuwe itunes de lokatie veranderen in die van de hardeschijf en dan komt het helemaal goed? gr alex |
|
|||
|
|||
wel een woord van waarschuwing.(helaas ervaringsdeskundige) op het moment dat er een update van iTunes komt worden de instellingen gewist en moet je niet vergeten om weer het pad op te geven waar je bibliotheek staat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes | sannetjeislief | iTunes | 9 | 01-05-11 11:13 |
Itunes wil geen muziek overzetten | mariskagnade | Archief | 3 | 05-02-10 18:32 |
Windows: Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes | tobyzitz | iTunes | 5 | 19-01-10 14:16 |
Windows: overzetten bibliotheek oude pc naar nieuwe | Kikkoman | iTunes | 5 | 16-02-09 21:27 |
|
|