//

2 vraagjes over i-tunes van een iphonenoob

2 vraagjes over i-tunes van een iphonenoob discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Heb sinds gisteravond een iphone 3GS 32 GB, ben er erg blij mee en heb gister een tijd ermee zitten spelen, totdat ik zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-09, 06:48
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard 2 vraagjes over i-tunes van een iphonenoob

Hallo

Heb sinds gisteravond een iphone 3GS 32 GB, ben er erg blij mee en heb gister een tijd ermee zitten spelen, totdat ik zag dat het al 1.30 in de nacht was en ik weer om 6.30 op moest, maar dat mag de pret niet drukken, leuk zo`n verslavend ding...


Ik heb een paar vraagjes :

ik heb I-tunes geinstalleerd, dit werkt prima alleen als ik een afsluit en daarna nog een keer i-tunes wil opstarten dan werkt het niet, als de comp. opnieuw opgestart is doet die het wel, ben er inmiddels achter als ik Ctrl-alt-del doe, dan zie ik geen actieve programma`s maar bij het tabblad processen staat itunes gewoon nog bovenaan, als ik dan proces beeindigen doe kan ik itunes wel weer gewoon opnieuw starten, iemand enig idee waarom die bij processen blijft staan ???


tweede vraag is, ik heb software erop gezet gister, nu heeft mijn vrouw ook een iphone besteld, als zij die zelfde software erop wil hebben moet ze die dan ook kopen of kan ze gewoon op mijn account synchroniseren ?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-09, 09:23
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
tweede vraag is, ik heb software erop gezet gister, nu heeft mijn vrouw ook een iphone besteld, als zij die zelfde software erop wil hebben moet ze die dan ook kopen of kan ze gewoon op mijn account synchroniseren ?
Applicaties worden gekocht met je iTunes-account. Als jouw vrouw jouw wachtwoord weet van jouw iTunes-account kan zij die applicaties er ook op zetten (en aankopen doen van jouw geld )
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 08-08-09, 10:08
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
tweede vraag is, ik heb software erop gezet gister, nu heeft mijn vrouw ook een iphone besteld, als zij die zelfde software erop wil hebben moet ze die dan ook kopen of kan ze gewoon op mijn account synchroniseren?
Heb zelfde situatie thuis aleen dan met twee PC's.
Hier kan je er alles over lezen:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...e-iphones.html
  #4  
Oud 08-08-09, 16:39
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

ok dank je wel voor het beantwoorden...

dan gaat dat wel goed komen, mijn vrouw weet alle wachtwoorden en over het geld :

ik gebruik de creditcard van ons samen, dus ze betaald mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even een paar vraagjes over Iphone 3G Ip0d Overige providers Nederland 15 19-03-11 12:30
bel status en wat andere vraagjes van een beginner tomtom12 iPhone algemeen 2 07-03-10 21:32
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... jimmes iPhone algemeen 3 04-02-10 08:54
Een paar korte vraagjes Destiny Chat en geruchten 14 26-08-09 13:45
Een paar vraagjes.. Pleurat Archief 3 23-08-08 20:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.