iPhone controle discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen problemen of dergelijke met m'n iPhone maar ik merkte deze morgend iets op dat'k nog niet eerder had gezien. Tijdens de synchronisatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone controle
Ik heb geen problemen of dergelijke met m'n iPhone maar ik merkte deze morgend iets op dat'k nog niet eerder had gezien.
Tijdens de synchronisatie in iTunes verscheen er: "iPhone controleren". Tot zover ik me kan herinneren was dit in het verleden niet; kan iemand me juist zeggen wat dit inhoudt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taal controle? | macamba | iPhone Apps | 7 | 29-03-10 21:02 |
Interne Controle iPhone voor doorsturen Dynafix | kal_el | Orange | 9 | 02-11-09 14:54 |
tijd limiet controle voor iphone/itouch | ihans | iPhone Apps | 4 | 15-04-09 00:26 |
Muziek: iphone headphone muziek controle knop kapot | reza | Muziek, foto & video | 0 | 06-05-08 15:13 |
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone | Guest-20171129104752 | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 12:04 |
|
|