//

Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer

Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) in het itunes menu kun je toch aankruisen bij jouw iphone in itunes wat die moet synchroniseren alles aanvinken lijkt me dat dat moet lukken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-08-09, 20:41
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard aanvinken

in het itunes menu kun je toch aankruisen bij jouw iphone in itunes wat die moet synchroniseren alles aanvinken lijkt me dat dat moet lukken de meeste zullen dit toch doe onder windows
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 23-08-09, 20:51
esjaty esjaty is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Ja idd maar heb mijn pc helemaal geformateerd. Dus daar staat niks meer op. En daarom wil ik dus nu alles van mn iphone naar itunes kopieeren...
maar hoe...
  #23  
Oud 23-08-09, 20:53
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ik ook pas gedaan bij mij is gewoon aansluiten en aanvinken in je eigen iphoe menu op itunes wat je wil sychroniseren en sychrinoseren en het staat ook op de computer
  #24  
Oud 23-08-09, 21:22
esjaty esjaty is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

In mijn itunes geeft hij dus niet weer wat erop mijn iphone staat....
Wat doe ik fout???
  #25  
Oud 23-08-09, 21:23
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

ja als je niet synchroniseert en de dingen aanvinkt die die moet synchroniseren vanaf je itunes staat er ook niks op dus ik neem aan dat je dat fout doet
  #26  
Oud 23-08-09, 21:56
esjaty esjaty is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Als ik mijn iphone aanklik in itunes kan ik niks aanvinken...
en als ik synchroniseer maakt hij mijn iphone toch leeg??? Want in mijn itunes staat niks...
Zou je stap voor stap kunnen aangeven wat ik zou moeten doen??
  #27  
Oud 23-08-09, 22:01
rmondie rmondie is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 67
Standaard

dan weet ik het ook niet ik kan dit wel bij mijn ipone en ook bestanden importeren van de ipone alles overzetten op itunes.Heb er ook niet zoveek verstand van maar ook mijn computer heb ik geformateerd en alles staat netjes terug op itunes
  #28  
Oud 23-08-09, 22:23
esjaty esjaty is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Hoe heb je dat gedaan dan?
  #29  
Oud 27-08-09, 17:09
winock's schermafbeelding
winock winock is offline
• iOS 6.1.6
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Saalfelden in Oostenrijk
Berichten: 47
Standaard

als ik bv op itunes in mijn biblioteek een app verwijder naar de prullebak en daarna mijn iphone verbind met itunes en druk op synchroniseren vraagt hij toch wat hij met het bestand moet doen dat op de iphone staat en niet in de bibliotheek (zie bijlage)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg itunes.jpg‎ (33,1 KB, 37x gelezen)
  #30  
Oud 03-09-09, 23:01
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door esjaty Bekijk bericht
Als ik mijn iphone aanklik in itunes kan ik niks aanvinken...
en als ik synchroniseer maakt hij mijn iphone toch leeg??? Want in mijn itunes staat niks...
Zou je stap voor stap kunnen aangeven wat ik zou moeten doen??
Voor synchroniseren op je iphone rechtsklikken: aankopen van iphone overzetten. Dan zet ie alles appss van je iphone naar de itunes lib. en komen de app in de itunes programma's te staan. Muziek is een probleem. Heb je geen reservekopie van itunes gemaakt vor je formateerde ?
Tweede mogelijkheid: synchroniseren als "nieuwe" iphone proberen.

Voor formatering steeds een backup maken van belangrijke mappen.
  #31  
Oud 03-09-09, 23:15
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmjager Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Iphone 3gs en ik probeer er een beetje wegwijs in te geraken. Mijn huisgenoot heeft aangeboden om wat handige apps op mijn iphone te zetten. Deze apps staan nu echter op mijn Iphone, maar ik wil deze nu op mijn laptop overzetten. Je voelt het al van verre aankomen, dit lukt maar niet.

Ik heb al wat andere discussies doorgelezen, maar na tevergeefs proberen raak ik inmiddels een beetje gefrustreerd.

Dit is wat ik gedaan heb:
1. Huisgenoot heeft apps op mijn iphone gezet en mijn apple ID account op zijn computer gemachtigd.

2. Ik sluit mijn Iphone aan en klik op 'Iphone aankopen overzetten van Iphone'

3. Ik krijg de melding 'Sommige aangeschafte onderdelen op de Iphone (..) kunnen niet naar de Itunes-bibliotheek worden overgezet, omdat u niet bevoegd bent om ze af te spelen op deze computer.'
Om deze computer te machtigen voor het gebruik van bij de iTunes Store gekochte onderdelen, kiest u Store > Computer machtigen

4. Mijn huisgenoot machtigt mij vervolgens op bovestaande wijze en ik krijg de pop-up 'Deze computer is gemachtigd. U hebt in totaal 2 computers van de beschikbare 5 gemachtigd.'

5. Ik klik vervolgens op Bestand -> aankopen overzetten en ik krijg de foutmelding van punt 3 opnieuw.

6. In plaats van punt 5 klik ik op Apparaten - Iphone en vervolgens rechtermuisknop -> aankopen overzetten.

7. Wederom de foutmelding van punt 3

Ik heb het idee dat ik iets nogal simpels fout doe, maar googlen op de foutmelding levert mij niets bruikbaars op.

Is er iemand die mij kan helpen?

Thnx in advance
Wat je kunt proberen: op de pc van je kennis, naar Mijn Muziek (bij Vista Muziek) gaan > Itunes > Mobile Applications: daar staan alle geinstalleerde ipa's, die map kopieren en bij jouw op dezelfde plaats installeren. Dan op zo'n ipa klikken en normaal moet itunes dan openen, controleren bij itunes programma's. Zo heb ik al veel "gedownloade" ipa's op mijn iphone gekregen (wel met JB).
Voor je muziek kijk eens of er een map Previous Itunes Libraries is?? Dit is een soort backup, waar ook een verwijzing naar je muziek in zit. Kunt ook proberen de ganse Librarie van je kennis naar jouw itunesmap te kopieren, dan synchroniseren en aanvinken wat je wil overzetten.
Maar ipa's door anderen aangekocht werken alleen mar opjouw iphone na JB en met patch Mobile Install.
  #32  
Oud 04-09-09, 01:39
MrProper MrProper is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

ik heb volgend probleem...heb 1,5 maand geleden 3gs gehad en paar dagen met gespeeld alsook enkele progjes aangekocht + tal van gratis progs geinstald
heb nadien pc herinstalleerd (windows) en vandaag toevallig terug iphone (niet meer dezelfde dus) en ja ik wil mijn aangekochte progs terug
maar zie ze nergens meer staan
Ik heb voor het installeren progs ook computer moet machtigen (2de van de 5?) terwijl het nog altijd dezelfde pc is
ben ik mijn geld nu kwijt?
  #33  
Oud 04-09-09, 12:37
Puck210480 Puck210480 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrProper Bekijk bericht
ik heb volgend probleem...heb 1,5 maand geleden 3gs gehad en paar dagen met gespeeld alsook enkele progjes aangekocht + tal van gratis progs geinstald
heb nadien pc herinstalleerd (windows) en vandaag toevallig terug iphone (niet meer dezelfde dus) en ja ik wil mijn aangekochte progs terug
maar zie ze nergens meer staan
Ik heb voor het installeren progs ook computer moet machtigen (2de van de 5?) terwijl het nog altijd dezelfde pc is
ben ik mijn geld nu kwijt?
Volgens mij kun je de apps opnieuw downloaden die je gekocht hebt. Alleen nu hoef je er niet voor te betalen omdat je ze al betaald hebt.
  #34  
Oud 04-09-09, 12:47
MrProper MrProper is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

ik heb dit geprobeerd maar ik moet terug betalen

nu waren maar paar prgs voor ong 10 € maar toch is principe vind ik
  #35  
Oud 04-09-09, 18:02
Puck210480 Puck210480 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb een nieuwe imac. Nu gaat mijn oude eruit, maar nu wil ik mijn iphone synchroniseren met mijn nieuwe imac. Nu krijg ik de melding als ik de iphone aansluit dat de telefoon is gesynchroniseerd met een andere iTunes bibliotheek.

Hoe krijg ik mijn nieuwe imac gesynchroniseerd met mijn iPhone, zodat dat mijn standaard wordt?
  #36  
Oud 04-09-09, 21:05
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck210480 Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe imac. Nu gaat mijn oude eruit, maar nu wil ik mijn iphone synchroniseren met mijn nieuwe imac. Nu krijg ik de melding als ik de iphone aansluit dat de telefoon is gesynchroniseerd met een andere iTunes bibliotheek.

Hoe krijg ik mijn nieuwe imac gesynchroniseerd met mijn iPhone, zodat dat mijn standaard wordt?
Proberen zoals ik hierboven beschreven heb de "ituneslib" bestanden naar nieuwe pc copieren via USB ofzo, bij Windows werkte dat voor mij toch. Dan ziet iTunes je iPhone als een gekende iPhone.
  #37  
Oud 05-09-09, 01:13
Yakuzi Yakuzi is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 43
Standaard

Je moet je 2de iTunes machtigen met je account. Dan kun je gewoon de aankopen overzetten zoek naar optie " deze computer machtigen". Je kan max 5 pc machtigen op 1 account
  #38  
Oud 05-09-09, 09:42
Puck210480 Puck210480 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Proberen zoals ik hierboven beschreven heb de "ituneslib" bestanden naar nieuwe pc copieren via USB ofzo, bij Windows werkte dat voor mij toch. Dan ziet iTunes je iPhone als een gekende iPhone.
Gelukt! Ik heb de hele map muziek gekopieerd en op mijn nieuwe imac gekopieerd. Thanx!
  #39  
Oud 06-09-09, 13:05
missvirusje missvirusje is offline
• iOS 4.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lvoorde
Berichten: 33
Stuur een bericht via ICQ naar missvirusje
Standaard Itunes syncen

Ik gebruikte altijd Itunes op mijn andere pc maar die is opnieuw geinstalleerd.
Nu wil ik op een andere pc mijn iphone syncen maar itunes is daar helemaal leeg en volgens mij is het zo dat als ik ga syncen dat ik alles op mijn iphone kwijt ben.
(ik wil er alleen muziek op kwijt) of is hier een andere manier voor.

We gebruiken windows xp.
Iphone 16GB 3.0 en jailbreak.
  #40  
Oud 07-09-09, 12:23
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren

Labels
apps, foutmelding, gemachtigd, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 16:25
Bestanden overzetten van Iphone naar computer Caszje iTunes 3 22-03-11 15:04
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Muziek van iPhone naar computer overzetten willy83 Archief 1 21-02-08 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.