Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) in het itunes menu kun je toch aankruisen bij jouw iphone in itunes wat die moet synchroniseren alles aanvinken lijkt me dat dat moet lukken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aanvinken
in het itunes menu kun je toch aankruisen bij jouw iphone in itunes wat die moet synchroniseren alles aanvinken lijkt me dat dat moet lukken de meeste zullen dit toch doe onder windows
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja idd maar heb mijn pc helemaal geformateerd. Dus daar staat niks meer op. En daarom wil ik dus nu alles van mn iphone naar itunes kopieeren...
maar hoe... |
|
|||
|
|||
ik ook pas gedaan bij mij is gewoon aansluiten en aanvinken in je eigen iphoe menu op itunes wat je wil sychroniseren en sychrinoseren en het staat ook op de computer
|
|
|||
|
|||
In mijn itunes geeft hij dus niet weer wat erop mijn iphone staat....
Wat doe ik fout??? |
|
|||
|
|||
ja als je niet synchroniseert en de dingen aanvinkt die die moet synchroniseren vanaf je itunes staat er ook niks op dus ik neem aan dat je dat fout doet
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iphone aanklik in itunes kan ik niks aanvinken...
en als ik synchroniseer maakt hij mijn iphone toch leeg??? Want in mijn itunes staat niks... Zou je stap voor stap kunnen aangeven wat ik zou moeten doen?? |
|
|||
|
|||
dan weet ik het ook niet ik kan dit wel bij mijn ipone en ook bestanden importeren van de ipone alles overzetten op itunes.Heb er ook niet zoveek verstand van maar ook mijn computer heb ik geformateerd en alles staat netjes terug op itunes
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat gedaan dan?
|
|
||||
|
||||
als ik bv op itunes in mijn biblioteek een app verwijder naar de prullebak en daarna mijn iphone verbind met itunes en druk op synchroniseren vraagt hij toch wat hij met het bestand moet doen dat op de iphone staat en niet in de bibliotheek (zie bijlage)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Tweede mogelijkheid: synchroniseren als "nieuwe" iphone proberen. Voor formatering steeds een backup maken van belangrijke mappen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor je muziek kijk eens of er een map Previous Itunes Libraries is?? Dit is een soort backup, waar ook een verwijzing naar je muziek in zit. Kunt ook proberen de ganse Librarie van je kennis naar jouw itunesmap te kopieren, dan synchroniseren en aanvinken wat je wil overzetten. Maar ipa's door anderen aangekocht werken alleen mar opjouw iphone na JB en met patch Mobile Install. |
|
|||
|
|||
ik heb volgend probleem...heb 1,5 maand geleden 3gs gehad en paar dagen met gespeeld alsook enkele progjes aangekocht + tal van gratis progs geinstald
heb nadien pc herinstalleerd (windows) en vandaag toevallig terug iphone (niet meer dezelfde dus) en ja ik wil mijn aangekochte progs terug maar zie ze nergens meer staan Ik heb voor het installeren progs ook computer moet machtigen (2de van de 5?) terwijl het nog altijd dezelfde pc is ben ik mijn geld nu kwijt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb dit geprobeerd maar ik moet terug betalen
nu waren maar paar prgs voor ong 10 € maar toch is principe vind ik |
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe imac. Nu gaat mijn oude eruit, maar nu wil ik mijn iphone synchroniseren met mijn nieuwe imac. Nu krijg ik de melding als ik de iphone aansluit dat de telefoon is gesynchroniseerd met een andere iTunes bibliotheek.
Hoe krijg ik mijn nieuwe imac gesynchroniseerd met mijn iPhone, zodat dat mijn standaard wordt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet je 2de iTunes machtigen met je account. Dan kun je gewoon de aankopen overzetten zoek naar optie " deze computer machtigen". Je kan max 5 pc machtigen op 1 account
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Ik heb de hele map muziek gekopieerd en op mijn nieuwe imac gekopieerd. Thanx!
|
|
|||
|
|||
Itunes syncen
Ik gebruikte altijd Itunes op mijn andere pc maar die is opnieuw geinstalleerd.
Nu wil ik op een andere pc mijn iphone syncen maar itunes is daar helemaal leeg en volgens mij is het zo dat als ik ga syncen dat ik alles op mijn iphone kwijt ben. (ik wil er alleen muziek op kwijt) of is hier een andere manier voor. We gebruiken windows xp. Iphone 16GB 3.0 en jailbreak. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
apps, foutmelding, gemachtigd, overzetten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten | DonThierry | Archief | 2 | 22-04-11 17:25 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
Muziek van iPhone naar computer overzetten | willy83 | Archief | 1 | 21-02-08 11:56 |
|
|