1 liedje overzetten zonder helemaal te synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, heb een (domme) vraag denk ik Kan je via Itunes ook 1 liedje (of 1 album) bij op je iphone zetten, zonder heel je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 liedje overzetten zonder helemaal te synchroniseren
hey, heb een (domme) vraag denk ik Kan je via Itunes ook 1 liedje (of 1 album) bij op je iphone zetten, zonder heel je ithunes-bibliotheek te moeten synchroniseren?
en als iemand een applicatie heeft gekocht via itunesstore, kan je die dan op een manier doorgeven aan elkaar? Want een vriend van me heeft wel enkele leuke apps en het is vrij jammer als ik die ook zou moeten betalen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Synchronisatie en tevens de topictitel aangepast
Laatst gewijzigd door WDS001; 27-12-09 om 19:46. |
|
||||
|
||||
Je kan in iTunes aanvinken dat je handmatig muziek en video synchroniseert. Je kan dan handmatig muziek naar je iPhone/iPod slepen, zonder dat je de hele "synchronisatie-cyclus" door hoeft.
Let op: dit werkt alleen voor muziek en video, niet voor apps! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC | Barto | iTunes | 2 | 01-05-11 17:10 |
Reservekopie overzetten zonder update | merijnwouda | iTunes | 1 | 10-10-10 10:01 |
Synchroniseren zonder iTunes | ronald.elferink | iTunes | 8 | 08-04-10 14:40 |
agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook | Koekebakker | iPhone algemeen | 3 | 04-07-09 02:19 |
Muziek: volledig album of liedje per liedje | marcelleke | Muziek, foto & video | 14 | 24-03-08 10:28 |
|
|