Foutmelding iTunes Store (Error 5002) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) uw verzoek aan de itunes store kan niet worden voltooid er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (5002) Die foutmelding krijg ik als ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding iTunes Store (Error 5002)
uw verzoek aan de itunes store kan niet worden voltooid er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (5002)
Die foutmelding krijg ik als ik mijn account wil veriferen. Ik heb al via search gezocht. Maar daar vind ik alleen een topic waarin het nog niet is opgelost? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geGoogled? dan krijg je o.a. deze mogelijke oplossing.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dat hele verhaal ook in het nederlands te vinden?
Ik heb helaas ook dit probleem. Als ik de updates in de App store wil doen krijg ik onbekende fout 5002. Ik kan in de apstore geen updates meer doen en ik kan ook geen nieuwe applicaties meer krijgen. Ik ben een leek op dit gebied, maar baal als een stekker dat ik niets meer kan! Kunnen jullie mij verder helpen? Deze zelfde tekst in het nederlands, of makkelijk omschreven?? Bij voorbaad dank!! Groetjes Roos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding App store! | MarijnBel | iPhone Apps | 3 | 14-03-11 23:49 |
Windows: Fout 5002 Itunes blijft maar komen... | Cateye | iTunes | 2 | 19-09-10 20:07 |
Windows: Foutmelding iTunes Store (Error 50) | datoni | iTunes | 14 | 09-05-10 16:33 |
Windows: Itunes account error 5002 | kimboek | iTunes | 2 | 01-05-10 18:26 |
Itunes error (0XE80000022) foutmelding | kerozine | iTunes | 7 | 12-04-10 20:07 |
|
|