iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/572-itunes-herkent-iphone-niet.html)

babsie85 15-10-08 09:57

Mijn iphone werd op een gegeven moment ook niet meer herkend door itunes, het rare was mijn ipod herkende ie wel.
De oplossing was (achteraf) simpel: verwijder itunes van je computer en download en instaleer m opnieuw. De 'nieuwe' itunes herkende mn iphone gelijk

Bollie1 15-01-09 08:38

Itunes herkent Iphone niet meer
 
Mijn iphone wordt niet meer herkent door itunes als ik hem aan de pc koppel, ik heb hier nooit problemen mee gehad en maar sinds 2 weken gebeurt er niks als ik hem aankoppel, heel af en toe geeft hij aan dat hij een onbekende schijf heeft gevonden na een paar minuten meer niet. Ook moet ik om itunes te starten soms wel 6 keer klikken voordat hij opstart. Hoe kan dit ineens gebeuren terwijl ik voorheen nooit problemen had!

groeten!

King1987 15-01-09 12:00

Ik raad aan om eens alles van iTunes te verwijderen (configuratiescherm/software en dan Bonjour, Apple mobile Device en iTunes verwijderen) Daarna iTunes te downloaden en te installeren van Apple Werkt dit nog niet dat zou ik mn iPhone in DFU mode zetten (kijk even in de wiki ;) ) Dan word hij wel herkent en zal je hem moeten restoren.

Na het verwijderen van iTunes, even je pc op nieuw opstarten!

Bollie1 21-01-09 22:38

Wordt helemaal gek, heb alles eraf gegooid en er opnieuw opgezet, maaqr Itunes herkent de Iphone niet, ik heb ook moeite met het opstarten van Itunes, soms moet ik wel 6x dubbelklikken voordat Itunes opent, en in de DFU mode herknt Itunes hem ook niet, kan niet worden geindentificeerd geeft hij op het laatst aan. onbekende fout 1601.
Af en toe maakt de iphon geluidjes als hij aangekoppelt is maar dan gebeurt er niks,heel even begint hij met laden, maar daar houd hij snel weer mee op, ook heb ik verschillende usb poorten gebruikt. Ik weet het niet meer! Uit het niets begon itunes deze kuren te vertonen.

Please help!

hdevries 24-01-09 21:46

itunes herkent iphone 3g 16gb black niet..
 
ben sinds vandaag een vd gelukkigen:)

itunes geinstalleerd, mn tmobile kaartje in de iphone gezet, maar daar kom ik niet voorbij het emergency call scherm, en dus (neem ik aan?) ziet mn itunes de iphone (ook) niet.:mad:

weet niet hoe ik voorbij dat emergency call scherm moet komen, heb de pincode al met ander toestel eraf gehaald

help help help graag :p

bako 24-01-09 22:26

itunes hoort hem te zien
zet hem even in dfu kijk in wiki voor dfu
wat je moet doen is 10 sec home en sleep knop in gedrukt houden en na 10 sec de sleep knop loslaten en de home knop nog 10 sec vast houden (je iphone moet in je computer zitten)

hdevries 26-01-09 08:22

dank ! heb het opgelost door Vista te installeren en nu werkt het perfect :)

Bollie1 09-02-09 09:54

Na alle tips hier geprobeert te hebben heb ik uiteindelijk mijn gehele pc geformateerd, nu herkent hij de iphone weer en werkt zonder problemen! Het was dus iets in de pc wat een conflict veroorzaakte!

Thanx voor de tips!

colliehome 09-02-09 09:59

soms moet je iTunes gewoon weer downloaden. En dan kiezen voor een "costum" instalatie. Daar kan je kiezen tussen iTunes en mobiele toestellen. Vink enkel mobiele toestellen aan. iTunes zelf dus niet. De installatie is zo'n 890 KB groot van mobiele toestellen. Dan werkt het normaal prima.

Zo was het direct opgelost op de Mac van mijn vrouw.

mrsroosje 03-05-09 17:41

Wie kan mij helpen!!
 
Hey,

Ik heb ook een soort van dezelfde probleem. Mijn Iphone wordt niet meer herkent door mijn laptop. Voorheen deed hij het perfect maar nu komt hij niet eens meer te staan bij mijn computer.

Ook geeft hij, als ik hem aansluit, een dubbel klikje (geluid) maar er komt verder niets. Af en toe krijg ik dan ook een foutmelding van Fat32.

Kan iemand mij helpen want zo kan ik geen optimaal gebruik maken van mijn Iphone.

Hij laadt trouwens wel gewoon op als ik hem aansluit op netstroom maar niet op laptop.

groetjes

Iphone89 05-05-09 18:55

Mijn Iphone 1.1.3 word ook niet meer herkend door itunes en/of windows xp
op de compu(windows vista) van mijn ouders synch hij gewoon.

nu lees ik hier iets over homeknop 10 seonde ingedrukt houden.
houd dat in dat ik mij iphone dan weer moet jailbreaken en dat ik al me gegevens kwijt ben die er op staan?

en opnieuw restoren is ook opnieuw jailbreaken en alles?

Alvast bedankt.

Abu 10-05-09 22:19

Mijn iPhone 3.0 beta 4 wordt niet meer in Mac OSX herkent. In programma's zoals iPhoto wordt mijn iPhone wel herkent en op mijn windows computer ook. De iPhone laadt gewoon normaal op. Ik heb iTunes al gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar dat werkt niet.

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

PeterTe 10-05-09 22:34

Probeer het eens in DFU mode ;)

Abu 11-05-09 00:12

Dan wordt die wel herkent, maar ik kan 'm dan niet restoren. Of ik krijg error 1604 of error 1611. Allebei ook gecombineerd met een Pink Screen of Death. Met m'n Windows computer heb ik 'm wel gewoon goed gerestored. Updaten met m'n mac naar de nieuwste beta is al 2 keer fout gegaan, terwijl het op m'n Windows computer altijd goed ging.

PeterTe 11-05-09 09:53

Wel nieuwste Itunes geïnstalleerd?

Abu 11-05-09 17:28

Yup. Heb nog voor de zekerheid gekeken en er staat gewoon 8.2.

PeterTe 11-05-09 17:48

Probeer eens op een andere computer en ander usb ingang!

Abu 11-05-09 18:00

Zoals in mijn eerste post al stond: Op een Windows computer kan ik gewoon synchroniseren. USB-poort ligt het ook niet aan. Wat ik wel raar vind is dat ik mijn iPhone wel kan zien in iPhoto op mijn Mac

PeterTe 11-05-09 18:05

Probeer eens te hertellen op de andere pc en daarna hoort het wel goed te zijn!

Abu 11-05-09 18:26

Dat heb ik al twee keer gedaan, maar dan werkt het alsnog niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.