Machtiging intrekken niet meer mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik formateer nogal eens mijn computer, en nu heb ik weer eens een machtingprobleem binnen iTunes. Ik heb al mijn machtigingen op een gegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Machtiging intrekken niet meer mogelijk
Hallo,
ik formateer nogal eens mijn computer, en nu heb ik weer eens een machtingprobleem binnen iTunes. Ik heb al mijn machtigingen op een gegeven moment in laten trekken, en nu ben ik blijkbaar alweer door mijn 5 machtigingen heen.. Ik moet nu wachten tot oktober 2010 totdat ik weer mijn machtigingen kan intrekken.. Er is toch wel een mogelijkheid om dit sneller te doen? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken niet meer mogelijk? | wesleymeijde | Unlock | 5 | 10-03-10 20:30 |
Machtiging intrekken van onbeschikbare PC | BfromB | iTunes | 5 | 29-10-09 10:11 |
herstellen niet meer mogelijk | anika | iPhone algemeen | 0 | 23-10-09 00:32 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|