sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Akkad Dus het probleem is niet gebonden aan de versie van MS Office!? Weet iemand of ik mijn agenda terug kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien dat je je agenda terugkrijgt als je de door itunes gemaakte reservekopie, (die itunes automatisch maakte voordat je synchroniseerde) terugzet!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De sync werkt idd terug na het uitzetten van de agenda. Bedankt Billy
|
|
|||
|
|||
Ik had iTunes 10 en iOs 4.1 geïnstalleerd, nadat ik als van Apple van mijn PC had gegooid. Ik heb ook geknoeid met die dlls uit een ander topic in het iPhoneClub forum.
Alles bij elkaar én agenda eraf en er weer op. Hij doet het weer! Ik ben zielsgelukkig. Veel dank, Iris |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Opgelost!!
Hallo Allemaal, had hetzelfde probleem en heb net de oplossing gevonden!!
ik heb gewoon itunes gedeinstalleerd. Voor de zekerheid even met CCleaner de computer öpgeruimd"en opnieuw opgestart. Vervolgens iTunes opnieuw geinstalleerd (nieuwste versie van de website) en het werkte weer als vanouds. succes!! |
|
|||
|
|||
agenda niet synchroniseren: De tip van Billy werkt nog steeds
Ik had hetzelfde probleem: kon agenda steeds niet synchroniseren ivm synchronisatieserver die Iphone niet vond. Het is gelukt het te verhelpen met tip van Billy. Bedankt!
|
Labels |
agenda, calendar, outlook, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. | stootvoeg | iTunes | 4 | 11-10-15 18:29 |
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk | cindyc | iTunes | 3 | 26-11-10 12:30 |
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook | Beaux | iTunes | 1 | 26-09-08 15:24 |
agenda outlook sync | sonjaserlui | iTunes | 4 | 21-04-08 17:23 |
outlook agenda 1 uur out of sync | thalee86 | iTunes | 2 | 13-02-08 11:36 |
|
|