//

ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens

ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfde probleem hier: Ik heb mijn beklag gedaan bij Apple en ik kreeg het volgende mailtje: Citaat: Dear Oscar, Please let me apologize for the ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23-09-10, 15:26
Typ 81's schermafbeelding
• iOS 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Zelfde probleem hier: Ik heb mijn beklag gedaan bij Apple en ik kreeg het volgende mailtje:

Citaat:
Dear Oscar,

Please let me apologize for the delay in receiving my reply. I would like to let you know that we are currently experiencing higher than normal traffic as we've seen a jump in emails due to an increase in purchases on the iTunes Store.

Please know that when you reply to my email, it will be given top priority in my inbox, and I should be able to answer you within 24 hours.

I understand you are have some problems with your Click&Buy. I can appreciate your desire to have this resolved. My name is Susan and I am happy to look into this for you today.

Apple is aware that this inconvenience is affecting some of our valued customers, and I would like to assure you that our engineers are currently working toward a resolution. As a result, I have flagged your request for follow up and will contact you personally, as soon as I have new information on this issue.

In the meantime, I have taken it upon myself to issue 5 song credits to your "account" iTunes Store account. This is to show my appreciation for your patience while we work to resolve this issue for you. Please use these to buy the individual songs of your choice from the iTunes Store.

When you next sign in with this account, the song credits will appear by your account name (in the upper-right section of the iTunes Store). The next individual song you buy from the iTunes Store will use one of your song credits instead of your primary form of payment (until all credits have been used or have expired). Please note that song credits cannot be used for purchasing songs that are listed as "Album Only."

If you don't see your credits, refresh your account information by signing out and back in to the iTunes Store. You can find both "Sign Out" and "Sign In" within the pull-down "Store" menu. If you don't see this menu, you should need only download the latest version of iTunes from our website for free:

Apple - iTunes - Download iTunes Now

I truly appreciate your patience in this matter, Oscar. If I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact me back by replying to this email. I appreciate the time you have put into emailing me and allowing me to assist you.

Warmest regards,

Susan
iTunes Store Customer Support

Please note: This week I work Sun - Wed, Sat 1:00 pm - 9:30 pm
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 23-09-10, 18:39
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Hier hetzelfde probleem, bij gratis apps doet die het, maar bij betaalde niet, dan zegt die Click and Buy wordt niet ondersteund, en ook dat creditcard info niet geldig is, terwijl ik gewoon Click and Buy gebruik. Heb ook een mailtje naar Apple gestuurd. Heeft iemand al een antwoord van ze gekregen, hoor het graag.
Oud 04-10-10, 13:53
• iOS 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X

Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Ook hier dit probleem.. Gratis app's gaat prima maar betaalde app's worden geweigerd.. Terwijl ik voorheen toch meerdere betaalde app's heb gekocht. Welk mail adres moet ik hebben eigenlijk?
Oud 07-10-10, 16:10
Yzord's schermafbeelding
• iOS 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Ik heb er ook last van..het kan mij niet deren hoor. Als ze de mensen niet snel tegemoet komen komt de jailbreak ineens wel heel goed uit :/
Oud 16-03-11, 23:16
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders

Standaard

hier hetzelfde probleem, ik kan wel gratis apps downloaden maar betaalde apps gaat niet! als ik het probeer krijg ik een melding waarop ik mijn betaalgegevens moet controleren en dan klik ik op 'gereed' waarna ik een melding krijg of ik de app zeker weten wil downloaden. dan druk ik op 'koop' en dan begint hij weer opnieuw( betaalgegevens controleren, gereed klikken, weet u zeker dat u deze app wil kopen, koop inklikken enz enz) ik heb geld staan op mijn click and buy account, rekening is geverifieerd.
ik probeer click and buy al 2 dagen telefonisch te bereiken, dit lukt niet.
vandaag al 9 x een mail geprobeerd te sturen waarna hij aangeeft dat : 'geen nederlandse klantendienst beschikbaar'
na de eerste mail ben ik natuurlijk omgeschakeld naar engels ne heb ik een mail gestuurd in het engels... maar helaas ik krijg hem steeds weer terug!!!!
kortom, ik kan dus geen betaalde apps kopen en krijg op geen enkele manier contact met click and buy!!! iemand een oplossing? volgensmij is mijn click and buy wel gekoppeld aan itunes, maar kan iemand mij dit uitleggen hoe je het precies moet doen?
ook doet mijn msn messenger het niet op me iphone! anderen kunnen inloggen maar mij lukt het niet....:S
zucht....heb een iphone, gekocht voor de opties, maar uiteindelijk kan ik al 2 opties niet:S
Reageren

Labels
clickandbuy, ipad, iphone, itunes

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Filmstructuur wordt niet ondersteund - Youtube Jflash Muziek, foto & video 2 08-10-11 11:55
SIM-kaart wordt niet ondersteund mich@ iPhone algemeen 0 12-10-10 22:22
SIM-kaart wordt niet ondersteund chrisholman iPhone algemeen 200 05-10-10 21:59
autostekker (dit apparaat is niet bedoeld voor de Iphone..) Smoothmold iPhone accessoires en onderdelen 3 12-12-09 14:50
sim kaart wordt niet ondersteund Kjelle Archief 1 20-08-09 08:35

Regels voor berichten