ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfde probleem hier: Ik heb mijn beklag gedaan bij Apple en ik kreeg het volgende mailtje: Citaat: Dear Oscar, Please let me apologize for the ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zelfde probleem hier: Ik heb mijn beklag gedaan bij Apple en ik kreeg het volgende mailtje:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, bij gratis apps doet die het, maar bij betaalde niet, dan zegt die Click and Buy wordt niet ondersteund, en ook dat creditcard info niet geldig is, terwijl ik gewoon Click and Buy gebruik. Heb ook een mailtje naar Apple gestuurd. Heeft iemand al een antwoord van ze gekregen, hoor het graag.
|
|
|||
|
|||
Ook hier dit probleem.. Gratis app's gaat prima maar betaalde app's worden geweigerd.. Terwijl ik voorheen toch meerdere betaalde app's heb gekocht. Welk mail adres moet ik hebben eigenlijk?
|
||||
|
||||
Ik heb er ook last van..het kan mij niet deren hoor. Als ze de mensen niet snel tegemoet komen komt de jailbreak ineens wel heel goed uit :/
|
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem, ik kan wel gratis apps downloaden maar betaalde apps gaat niet! als ik het probeer krijg ik een melding waarop ik mijn betaalgegevens moet controleren en dan klik ik op 'gereed' waarna ik een melding krijg of ik de app zeker weten wil downloaden. dan druk ik op 'koop' en dan begint hij weer opnieuw( betaalgegevens controleren, gereed klikken, weet u zeker dat u deze app wil kopen, koop inklikken enz enz) ik heb geld staan op mijn click and buy account, rekening is geverifieerd.
ik probeer click and buy al 2 dagen telefonisch te bereiken, dit lukt niet. vandaag al 9 x een mail geprobeerd te sturen waarna hij aangeeft dat : 'geen nederlandse klantendienst beschikbaar' na de eerste mail ben ik natuurlijk omgeschakeld naar engels ne heb ik een mail gestuurd in het engels... maar helaas ik krijg hem steeds weer terug!!!! kortom, ik kan dus geen betaalde apps kopen en krijg op geen enkele manier contact met click and buy!!! iemand een oplossing? volgensmij is mijn click and buy wel gekoppeld aan itunes, maar kan iemand mij dit uitleggen hoe je het precies moet doen? ook doet mijn msn messenger het niet op me iphone! anderen kunnen inloggen maar mij lukt het niet....:S zucht....heb een iphone, gekocht voor de opties, maar uiteindelijk kan ik al 2 opties niet:S |
Labels |
clickandbuy, ipad, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Filmstructuur wordt niet ondersteund - Youtube | Jflash | Muziek, foto & video | 2 | 08-10-11 11:55 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | mich@ | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 22:22 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | chrisholman | iPhone algemeen | 200 | 05-10-10 21:59 |
autostekker (dit apparaat is niet bedoeld voor de Iphone..) | Smoothmold | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-12-09 14:50 |
sim kaart wordt niet ondersteund | Kjelle | Archief | 1 | 20-08-09 08:35 |
|
|