Vind geen I tunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op een link in de app store klik krijg ik een melding dat I tunes niet op min computer gevonden kan worden. Heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vind geen I tunes
Als ik op een link in de app store klik krijg ik een melding dat I tunes niet op min computer gevonden kan worden.
Heel vreemd is ook dat hij steeds een engels talig itunes opent. Wie weet de oplossing? (dit krijg ik te zien) One Moment Please. Connecting to the iTunes Store. Loading Hammink Design BNO We are unable to find iTunes on your computer. If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand met een oplossing??
|
|
||||
|
||||
Ik zou in jouw situatie alles van Apple deïnstalleren, incl. Quicktime en de Mobile Device driver. Daarna iTunes opnieuw installeren en kijken of eea dan wel werkt.
Je bibliotheek/muziek/apps blijven overigens gewoon aanwezig en worden ook door de nieuwe iTunes gevonden.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
iPhone 3G vind geen wi-fi meer | Champing | Wi-Fi | 0 | 03-08-10 17:41 |
Vind geen Wi-Fi. | lind00z | Wi-Fi | 3 | 20-08-09 23:05 |
vind geen draadloos netwerk | xbored | Wi-Fi | 8 | 31-03-09 17:20 |
vind geen summerboard | jokerdoc | Jailbreak apps en thema's | 17 | 22-01-09 20:10 |
|
|