//

Illustraties bijvoegen in filmbibliotheek

Illustraties bijvoegen in filmbibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mede forummers, foramensen, forenzen (of was dat weer een andere categorie mensen) Ik heb een volgende probleem. Ik heb I-tunes op een window pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-10, 02:24
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard Illustraties bijvoegen in filmbibliotheek

Geachte mede forummers, foramensen, forenzen (of was dat weer een andere categorie mensen)

Ik heb een volgende probleem. Ik heb I-tunes op een window pc met vista. In I-tunes heb ik een behoorlijke bibliotheek met films, om af te draaien op de Apple tv2 en de I-pad in de auto. Tot zover geen problemen. Om een mooi overzicht te hebben voor de kinderen heb ik bij de films de hoesjes toegevoegd via "rechter muisknop en info tonen".
Bij sommige films blijft de hoes wel in het overzicht staan, maar bij veel films ook niet. Nu zijn dat films die ik de afgelopen dagen opnieuw heb ge- encode via handbreak. Wat ik ook probeer de hoesjes worden niet onthouden.

Nu komt de vraag, voeg ik de info/illustratie op de juiste manier toe of is er nog een andere/betere manier. Ik begrijp niet waarom hij de illustraties, deze zijn in JPEG, niet wil toevoegen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Album illustraties ontbreken Zeke_NL iTunes 1 01-08-10 01:40
Album illustraties kloppen niet. LaLena iPhone algemeen 1 18-06-09 00:45
smstoon bijvoegen kinanda Archief 1 28-10-08 08:10
Windows: album illustraties ophalen xzero iTunes 24 03-10-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.