//

foto's terugzetten naar nieuwe PC.. Help :-(

foto's terugzetten naar nieuwe PC.. Help :-( discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen! Ik heb onlangs een crash gehad met mijn Windows Vista en heb mijn hele pc opnieuw moeten laten installeren. Itunes kwijt, maar ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 18:55
Ingrid358 Ingrid358 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard foto's terugzetten naar nieuwe PC.. Help :-(

Beste mensen!
Ik heb onlangs een crash gehad met mijn Windows Vista en heb mijn hele pc opnieuw moeten laten installeren. Itunes kwijt, maar ook 4000 foto's...

Nu wil ik graag mijn foto's weer terugzetten op mijn computer. Had ze voor de crash NET op mijn iphone gezet alle 4000...

Helaas lukt het mij niet de foto's (en uiteraard muziek en app's) weer terug te zetten.

Wie kan mij helpen???

Groetjes Ingrid
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-11, 00:52
haticeee haticeee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dezelfde probleem :S
Ik ga mijn pc opsturen en 100% dat alle gegevens weggaat. Ik ben nu bezig om het allemaal op mijn iphone te zetten maaaaar ik weet niet of ik het allemaal terug kan zeten op mijn pc ?
  #3  
Oud 22-08-11, 01:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haticeee Bekijk bericht
Ik heb dezelfde probleem :S
Ik ga mijn pc opsturen en 100% dat alle gegevens weggaat. Ik ben nu bezig om het allemaal op mijn iphone te zetten maaaaar ik weet niet of ik het allemaal terug kan zeten op mijn pc ?
Geen risico nemen haticeee; zet al je boeltje op een externe harde schijf, je gaat mij nadien dankbaar zijn dat je als je je pc terug hebt er alles terug kan opzetten zowel op je pc als op je iphone nadien .
  #4  
Oud 22-08-11, 14:42
abbenhui abbenhui is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

Da's gelukkig heel simpel.
Je phone aansluiten op de PC en in Windows Verkenner de i-Phone opzoeken (meestal onderaan de lijst)
Op klikken, doorklikken, en je komt bij je foto's. Van daar uit kun je ze naar de pc kopiëren.

Wim.
  #5  
Oud 22-08-11, 15:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abbenhui Bekijk bericht
Da's gelukkig heel simpel.
Je phone aansluiten op de PC en in Windows Verkenner de i-Phone opzoeken (meestal onderaan de lijst)
Op klikken, doorklikken, en je komt bij je foto's. Van daar uit kun je ze naar de pc kopiëren.

Wim.

Ja, dat gaat zoals je zelf zegt maar er zijn nu éénmaal soms problemen mee in deze, daardoor ik altijd iedereen aanraad om alles ook op een externe harde schijf te zetten, er is niks veligers dan het dubbel te hebben. .
  #6  
Oud 22-08-11, 15:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja, dat gaat zoals je zelf zegt maar er zijn nu éénmaal soms problemen mee in deze, daardoor ik altijd iedereen aanraad om alles ook op een externe harde schijf te zetten, er is niks veligers dan het dubbel te hebben. .
Jawel hoor: driedubbel: ook nog een online (en offsite!) backup, voor als je huis afbrandt...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 22-08-11, 15:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Jawel hoor: driedubbel: ook nog een online (en offsite!) backup, voor als je huis afbrandt...
Aan uw reactie te merken is het wel overduidelijk dat jij dat probleem nog nooit heb voorgehad, andere mensen helaas wel. Ik ben het helaas zelf ook al 1keer tegen gekomen, de boel flipte om één of andere reden en was mijn boeltje kwijt zowel op laptop als iphone en dan mag jij hier het in het belachekijke trekken, als het nu nog eens gebeurd dan zal ik alles nog hebben en anderen niet.
  #8  
Oud 22-08-11, 16:08
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
dan mag jij hier het in het belachekijke trekken
Dan heb je me verkeerd begrepen...

Ik gebruik zelf die 3-dubbele beveiliging: alles op mijn iPhone staat ook op mijn PC, een externe schijf en in de cloud.

Die laatste na een nare ervaring van iemand waarvan het huis echt is afgebrand en alles weg was (PC en externe schijf gesmolten).
  #9  
Oud 22-08-11, 16:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dan heb je me verkeerd begrepen...

Ik gebruik zelf die 3-dubbele beveiliging: alles op mijn iPhone staat ook op mijn PC, een externe schijf en in de cloud.

Die laatste na een nare ervaring van iemand waarvan het huis echt is afgebrand en alles weg was (PC en externe schijf gesmolten).
Ach oke dan, mijn excuses, ik dacht dat je ermee aan het lachen was omdat ik steeds bezig zat over die externe harde schijf . verkeerd begrepen dus.

En idd, om goed te zijn en nog meer op safe te spelen zou je al je foto's en dergelijke ook nog eens in de cloud enzo moeten steken, je kan niet voorzichtig genoeg zijn vind ik, zie nu wat ik ben tegen gekomen (maar is hier d etopic niet voor) mee mijn mobiele storing gedoe, ik heb al alles gedaan en ik geraak er niet vanaf. (staat uiteraard los van waar we over bezig waren).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone Scallie iTunes 10 26-02-12 07:58
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? stellaferox iTunes 1 05-10-10 21:39
foto's handmatig terugzetten woutermob iTunes 0 28-08-10 10:28
Foto: Foto's en Muziek terugzetten in Vista @ngel Muziek, foto & video 3 31-08-09 23:13
Foto's vanuit Iphone terugzetten Jonesy020 iTunes 2 24-04-09 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.