Weggegooide Reservekopie in iTunes terughalen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Verwijderde reservekopiën terug halen !! Ik heb een klein probleem: Gisteravond liep mijn iPhone 4 vast tijdens een spelletje Doodle Fit (komt dit vaker voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weggegooide Reservekopie in iTunes terughalen
Verwijderde reservekopiën terug halen !!
Ik heb een klein probleem: Gisteravond liep mijn iPhone 4 vast tijdens een spelletje Doodle Fit (komt dit vaker voor ?). Heb mijn iPhone meerdere keren geforceerd opgestart: hielp niets. Toen maar via iTunes gaan syncen. Herstellen gedaan, ook via een oudere kopie: hielp ook niet. Ben toen helemaal teruggegaan in de tijd naar een kopie van september 2010.. Deze werd goed teruggezet. Alleen mijn muziek is niet kompleet en de filmrol is leeg !! Heb ook per ongeluk alle kopien van gisteren tot de eerste van september 2010 verwijderd !! Is het mogelijk om deze kopien op de een of andere manier ergens terug te halen zodat ik oa foto's en muziek weer kompleet krijg ? Of zijn de verwijderde reservekopien voorgoed verdwenen ? Wie o wie heeft een hopelijk een gouden tip !! Alvast bedankt. Olaf Brueren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app verwijderd uit itunes en iphone terughalen ? | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 3 | 12-03-11 19:46 |
Reservekopie itunes 10 | Kaasschaaf | iTunes | 3 | 23-09-10 17:20 |
Windows: itunes reservekopie | ikkeg | iTunes | 0 | 14-08-10 10:38 |
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail | mvanthof | Desktop-applicaties | 5 | 30-11-09 18:23 |
Reservekopie iTunes | scoop1 | Archief | 8 | 08-08-09 17:03 |
|
|