Iphone en uitgaan discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ze hem stelen, bestel je toch gewoon een nieuwe Perfecte gelegenheid om een 16 Gb aan te schaffen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: neem jij je iphone mee bij het stappen |
|||
ja, waarom niet je moet hem toch ergens showen | 133 | 69,27% | |
nee, stop mijn simkaart in een oude nokia | 30 | 15,63% | |
ik ga nooit uit | 18 | 9,38% | |
heb geen iphone | 11 | 5,73% | |
Aantal stemmers: 192. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Als ze hem stelen, bestel je toch gewoon een nieuwe Perfecte gelegenheid om een 16 Gb aan te schaffen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik woon dus in Wenen,..een GROTE Stad,..2 Miljoen mensjes wonen er hier,.en ik neem hem gewoon echt overal mee toe hoor,...
Zoals gezegd,..met een nieuwe auto rij je toch ook ?? (of neem je er dan ook 3 ?!)... Enne jullie praten over "stappen",..ahum,..nog nooit in een grote stad geweest,.HIER (in Wenen) hier kan je pas ECHT stappen alles andere is een dorp .) |
|
|||
|
|||
Neem altijd mijn andere telefoon mee aangezien ik toch een duo sim abo heb. Ik heb een keer bier over mijn iPhone gehad en dat wil ik niet nogmaals meemaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
London .) hihihihi,....ja klopt ben er trouwens ook een paar keer paar jaar,..maar Londen is ook "Stappen" ,..uiteraard !!!
|
|
|||
|
|||
gewoon altijd op zak
|
|
||||
|
||||
het is idd iets dat gezien mag worden en waar men jaloers op mag zijn... dus... altijd op zak
|
|
|||
|
|||
Het ligt er meschien ook wat je onder uitgaan verstaat. Ik bedoel ben nog jong en als ik me in een disco me helemaal lam ga drinken neem ik mijn iphone niet mee doordat je hem dan makkelijker laat vallen/ kwijt raakt. Maar ga ik met vrienden/vriendin wat ga eten neem ik mijn iphone wel mee.
|
|
|||
|
|||
Hangt er maar net vanaf wat me bui is... moet wel zeggen de iphone is natuurlijk een eyecatcher.. alleen als ik naar een groot feest ga, heb ik liever me n95 want dan kan ik sneller smsen als vrienden zoek zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was mooi feestje hehe |
|
|||
|
|||
heb serieus niemand verder gezien met die phone want jij hebt er nog geen toch? party was beetje droog, was de bob maar verder wel relaxt beetje lui praten enzo.
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] Laatst gewijzigd door Coen Gortemaker; 08-04-08 om 21:43. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanavond mee gehad naar een schuimparty... en hij heeft het overleefd!!
Had hem wel in een 'normaal' condoom gedaan zeker aan te raden bij dit soort feestjes alle functies werkten met 't condoom eromheen (alleen niemand geprobeert te bellen ) |
|
|||
|
|||
Ik neem hem zeker mee, ik heb um niet voor niks verzekerd
|
|
||||
|
||||
Een iPhone bezie ik gewoon als "normale telefoon" en een normale telefoon neem ik ook altijd mee als ik ergens heenga, dus raad eens Ik neem mijn iPhone gewoon altijd mee waar dan ook. Alleen als ik even moet klussen doe ik mijn simcard in mijn ouwe Samsung G800
UHUM, dit is een grapje neem ik aan? .......
|
|||
|
|||
Nee, zeker geen grap! Ging perfect!
Ik zou eerst niet naar 't feestje gaan, uiteindelijk toch maar meegegaan en van iemand 'n condoom gekregen. Een volgende keer laat ik hem wel thuis ja... |
|
||||
|
||||
gaat ie dan niet stinken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neem hem zoals vele anderen inderdaad gewoon mee, is alleen inderdaad erg irritant dat zoveel mensen hem even willen vasthouden.
Heb hem in een Marware Case en dan willen ze hem eruit halen om te kijken hoe hij er " echt" uit ziet. |
|
||||
|
||||
Ik neem hem ook gewoon mee. Zolang er rustig mee omgaat moet er niets fout kunnen gaan. Naar festivals als Rock Werchter en Lowlands neem ik toch liever mijn oude Nokiaatje mee. Die is toch meer moshpit-bestendig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
constant aan/uitgaan | BjornO | iPhone algemeen | 3 | 02-09-09 23:58 |
Iphone herstart ipv uitgaan! | Guidovdv | iPhone algemeen | 1 | 22-07-08 13:49 |
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val | mister@ | iPhone algemeen | 2 | 13-01-08 19:56 |
|
|