PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) regel ik ff.. edit: done...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
regel ik ff..
edit: done
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 20-05-08 om 12:54. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Aangemeld
Dus voor iedereen hier, er is nu een motorgroep, meld je dus maar aan
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone Forum - alles over de apple iPhone (in Nederland) - Motorrijdende Iphoneclubbers
|
||||
|
||||
Hoi, leuk.
Rij zelf een BMW 1200RT |
|
||||
|
||||
Netjes, meld je ook even aan in de motorclub groep oke? Maar de 1200RT (even gegoogled) is een mooie grote tourmotor hoor
|
||||
|
||||
ok dan mot ik ook maar (aangezien dit topic mijn schuld was)
hier een foto van mijn schatje voordat hij (vandaag officieeel) total-loss is verklaard details: Honda Rebel CMX 250 uit 1986 ik geloof dat dt iets van 246cc is (ja kleintje, mijn 1e motor) maar ging toch op zijn top rond de 130/140 veel harder hoeft voor mij niet maar hij trilde dan wel als een gek dus eigenlijk wil ik wel ietsjes zwaarder maar heb daar helaas het geld niet voor. ik laat hem nu door de garage ophalen en die kijken of ze hem nog kunnen fixen (en wat dat kost natuurlijk), ben benieuwd! (sorry geen foto van na ongeluk maarja, zo kan je ieg zien hoe mooi mijn schatje was!) excuses voor de kwaliteit maarja, foto met iphone gemaakt he?!
|
||||
|
||||
Dat is een flink blok zeg voor een 250cc .... Ik heb zelf ook nog een paar aprillia's 250 tot 500 cc's gehad en die blokjes waren kleiner! Maar mooie motor man, en bedankt voor je reactie hier
|
||||
|
||||
yup ik ben/was er erg blij mee, en het blok is niet groot, de motor is gewoon klein denk ik
|
||||
|
||||
en we hebben een nieuwe! wooptydoo nou maar hopen dat deze wat langer heel blijft, ik ben er ieg blij mee!
Ik moet nog ff een mooie foto maken maar deze zat bij de advertentie:
|
||||
|
||||
Die is vet Sjowol!! Sorry voor mijn late reactie
Hoeveel cc?? en pk's ??
|
||||
|
||||
het is een 2001 Buell Blast P1
492Pk Single cylinder "thumper" hier zijn de specs: Buell Blast 2001: technical specifications nog steeds een beginner bike (ik ben ook een beginner) maar wel een stuk stabieler bij hoge snelheden dan mijn 250CC rebel (al was die wel mooier)
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt, 4 takt (and proud of it ) 85CC vondt ik al heftig, lekker over de snelweg, knappe jonge die me bij kon houden. (140 was max van teller, top liep weer door naar de 0 Km/H , werkelijke snelheid dus nooit kunnen meten) @ Sjowol: Ik kende "Buel tot voor kort helemaal niet, tot een vriend van mij zijn nieuwe aanwinst kwam showen; een Buel Firebolt Wat een prachtige apparaten zijn dat! Congrats! |
|
||||
|
||||
heb me zelf ff aangemeld, zal een foto maken van mijn pan, ga eind juni met 18 motoren naar de Moezel lekker toeren en na 3 dagen ongeveer 1500 km gereden en eind augustus naar de Eifel...
En wanneer vindt de eerste meeting plaats MeX Laatst gewijzigd door MeX; 30-05-08 om 00:36. |
|
||||
|
||||
Jemig lekker hoor Ik wacht even je foto's af. Ik ga zelf dit weekend, dus vanavond al weg, met de suzuki gsx club naar Italie
|
||||
|
||||
hier ff een foto van mijn "black beauty " er zit nu een topkoffer op en een ander scherm
|
|
||||
|
||||
die mailupdates werken bij mij nietzo dus weer een paar reacties gemist...
idd het is 492CC niet pk (helaas, freudian slip ) verder idd erg blij mee en kende buell zdlf ook niet maarja ik had een getotalde rebel, geen vervangend vervoer en dus max $2000 to spend. En toen kwam deze op craigslist (amerikaanse marktplaats) voorbij. Stond voor $2000 en kon hem voor $1700 direct meenemen. De andere gegadigde was een kawa ninja 500 uit 91 ofzo voor 2400 dus ik ben happy met de buell (is overigens stiekem een harley... Naja soort harley bijmerk... Nu nog een baard en dan word ik lid v/d hells angels ) verde weer mooie aanwinsten hier hoor mannen! Wat kostten die dingen nou in nl? Want hier vind ik het onwijs meevallen!
|
||||
|
||||
Ik meld mij deze ook aan. Ik heb zelf op het moment een Harley Nighttrain (FXSTB) met een TwinCam blok van 1650 cc van 2007 die ik dagelijks gebruik (365 dgn per jaar). Ik rijdt zo'n 30000 km per jaar. Hiervoor heb ik een Intruder 750 van Suzuki gereden (Rijd mijn vrouw nu trouwens ook op). In ja ik woon inderdaad in een uithoek van het land. Bladel, bij de Belgische grens ten zuiden van Tilburg
.
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is Laatst gewijzigd door nighttrain; 01-06-08 om 19:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Paulus,
mooie motor zal zelf na het behalen van het rbw deze zomer voor de "98 variant blauw/wit gaan (wel een 600cc sradje) mooie bike lid van MF trouwens? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor ritregistratie op de motor | Koopa | iPhone Apps | 6 | 13-12-16 22:46 |
motor racing app? | zoef de haas | iPhone Apps | 2 | 11-12-09 18:16 |
iPhone op de motor | Luc1fer | iPhone algemeen | 1 | 14-11-09 12:50 |
Iphone houder voor op motor | Drekepeteke | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-08-09 18:15 |
Carver auto of motor? | Michael | Chat en geruchten | 7 | 04-07-08 10:01 |
|
|