1000 1500 2000 2500 ... berichten gescoord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) tja...........................
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
tja........................
|
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel een kleurtje in mijn naam
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Neen Je moet wat goeds voor de site doen of een bekend iemand zijn!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Of je moet bekend worden Auhoewel dat ook niet gegarandeerd success is denk/hoop ik
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Bekendheid heeft niets met kleurtjes te maken hoor Hoe positiever je opvalt (veel hulp aan anderen, correcte antwoorden, correct en positief gedrag, op allerlei manieren bijdragen aan de website, enzovoorts), hoe eerder je een kleurtje hebt. Het aantal berichten of bekendheid is geen reden voor een kleurtje in je naam. Daarnaast wordt er overal alle kleurtjes goed nagedacht door het volledige team
|
|
||||
|
||||
Truckdriver gefeliciteerd met je Guru status.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
thx allemaal voor de positieve reacties en natuurlijk aan diegene die mij deze titel gunnen.
was voor mij een complete verrassing,maar wel een hele leuke |
|
||||
|
||||
Ik ben gestopt met spammen
Mss wat meer funtopics maken? ^^ |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Nou gefeliciteerd met je 1000e post.
|
|
||||
|
||||
Wie datte ? Nou ook vanwege mij gefeliciteerd...
|
|||
|
|||
beter laat dan nooit....
dus gefeliciteerd truckdiver met het kleurtje en je 1000ste post |
|
|||
|
|||
betekent echt niet veel maar....
ben bijna aan mn 500ste |
|
||||
|
||||
Ik ben bijna bij de 1000
|
||||
|
||||
Ja man, van harte, op naar de volgende 1000 ehhhhhhhhhhh........ taart ??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jammer, k heb de 1000ste gemist bij mij lol hihihihihih
|
||||
|
||||
ik moet nog wel effe !!! hahaha
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand al de iPad 2 Dock gescoord? | nibbit88 | iPad algemeen | 3 | 29-04-11 20:56 |
Synchronisatie Outlook 2000 -> iphone | garfield65 | iTunes | 6 | 07-02-10 22:52 |
Top 2000 | NesCio01 | iPhone Apps | 5 | 30-12-09 01:55 |
iPhone kost mij 1500€/maand!!! | Ghost | iPhone algemeen | 24 | 30-09-09 22:39 |
Nvidia APX 2500 Prototype | Ghosty | iPhone algemeen | 14 | 14-10-08 02:00 |
|
|