Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik in elk geval niet. We wachten eerst maar eens rustig af....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik in elk geval niet. We wachten eerst maar eens rustig af.
|
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik net las dat The Phone House de iPhone ook gaat verkopen 11 juli, ben ik daar te verwachten, aangezien die winkel voor mij het dichtstbij is.
De deuren gaan waarschijnlijk half 10 open, dus sta ik al om 9 uur voor de deur. En natuurlijk ga ik er één kopen |
|
||||
|
||||
//Meerdere dezelfde discussies samengevoegd en off-topic geblaat verwijderd.
|
|
|||
|
|||
mogguh! Een hele groote kans dat ik ga !!!
|
|
||||
|
||||
Ik wacht de drukte wel eventjes af en zie daarna wel weer verder halen zal ik ongetwijfeld doen in Harderwijk behalve als hij ook wordt verkocht bij the iPhone House, dan hoef ik het dorp niet eens uit
Laatst gewijzigd door johnwalter; 04-07-08 om 11:26. |
|
||||
|
||||
Ik neem de bus om 8 uur naar het centrum
en haal hem meteen wanneer de winkel open gaat Daarna haast ik me weer terug naar huis en ga ik naar schiphol om naar china te vliegen en dan syncen in het vliegtuig of in de bus woord druke stress dag voor mij (en de dag daarvoor krijgen we raporten van school en boeken inlveren) |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik hem de 11ste zelf kan ophalen zoniet dan haal ik hem pas in augustus (ik ga 15 juli op vakantie...)
|
|
||||
|
||||
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar waar je werkt.
|
|||
|
|||
Nou ja, ik heb het topic Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! gestart, dusss...
|
|
||||
|
||||
Ik ga gewoon om 9 uur de deur uit, pak de trein, haal een Subway sandwich als ontbijt, en ga rustig op me gemak lopend naar de T-mobile winkel die opent om half 10.
Dus dan ben ik er rond kwart voor 10.. Laatst gewijzigd door Jurf; 04-07-08 om 14:51. |
|
|||
|
|||
En dan zijn ze uitverkocht omdat er voor negenen al allemaal mensen hebben staan wachten...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet hem echt de 11de hebben
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk niet dat er op een vrijdag ochtend zoveel mensen al voor de deur zullen staan voor een 2-jarig abonnement van T-mobile En ik ben dan toch pas trouwens een kwartiertje later... Plus het feit dat ze in die winkel maar met 3 mensen staan dus denk ook niet dat ze binnen een kwartier zijn uitverkocht... en zo wel.. nja pech gehad, heb ik teminste een lekker ontbijtje achter me kiezen Laatst gewijzigd door Jurf; 04-07-08 om 16:18. |
|
||||
|
||||
Hejeeee ????? .............. is natuurlijk niet slim he om voor de deur te gaan liggen
op de 11e ........ kan ie niet open toch ?? |
|
||||
|
||||
Wie gaat de 3G in Delft kopen?
Zijn er mensen die in Delft de iPhone gaan kopen , en doe je dat , ga je voor de deur staan? Ik ga een half uurtje voor de deur staan , vertrek ik drie kwartier van tevoren op de scooter want ik ben er in een kwartier , en dan lekker naar huis , aanzetten en lekker alles uitproberen .
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
weet je.. volgens mij zegt iedereen maar dat hij/zij niet gaat, om te doen vermoeden dat er niemand gaat. en daardoor gaat er dan niemand, behalve zijzelf, waardoor zij de enige zijn!
(... maar als iedereen zo denkt dan wordt het druk) |
|
||||
|
||||
Ja idd en dat willen we niet
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of ik een zwarte 16 gb kan bemachtigen vrijdag..
in ieder geval ben ik er vroeg.. |
|
||||
|
||||
ik sta donderdagnacht in de rij in Rotterdam
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar zo af te halen | mandyrichard | iPad algemeen | 73 | 01-08-10 13:56 |
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? | lucas.ajax | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-07-10 15:43 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? | remco1111 | Archief | 1 | 10-07-08 10:51 |
|
|