//

Hoe draai je OSX op een windows pc?

Hoe draai je OSX op een windows pc? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Check deze http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page . Zoek een torrent genaamd Kalyway of zoek hem op Usenet. Downloaden en met behulp van de info op de wiki installeren. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-08, 14:24
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Check deze http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page.
Zoek een torrent genaamd Kalyway of zoek hem op Usenet.
Downloaden en met behulp van de info op de wiki installeren.
Draait op mijn pc (Asus 8v-e deluxe met AMD3200+ processor) als een zonnetje.
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL

Laatst gewijzigd door w.d; 14-07-08 om 14:29. Reden: link verwijderd...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-08, 14:28
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

edit: hier stond een tip die niet meer nodig is

Laatst gewijzigd door cypher21; 14-07-08 om 14:31.
  #23  
Oud 14-07-08, 14:29
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard geen editknop gebruikt

graag een beetje meer uitleg. Heb ik dan de keuze tijdens het opstarten tussen windows en dat wat jij zegt? Kan ik daarmee mijn iphone wanneer de tool uitkomt, update naar 2.0? Is mijn pc niet veel te langzaam?

ahh shit, heb de link niet kunnen zien. Lkkr is dat. Jammer dat die al verwijderd is...

Edit: iK zal het voortaan doen. Wel leuk trouwens dat je zo´n gele kaart krijgt

Laatst gewijzigd door alo-b; 14-07-08 om 14:41. Reden: Leuk die gele kaart
  #24  
Oud 14-07-08, 17:22
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik ben ook kalyway aan het testen, eigenlijk puur voor pwnage, maar je weet maar nooit misschien vind ik OSX wel heel erg fijn om mee te werken.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #25  
Oud 14-07-08, 17:28
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

@ alo-b
Ik denk persoonlijk dat als je niet zo veel ervaring het met PC's en OS-en installeren het wel erg moeilijk wordt voor je om OSX draaiend te krijgen op je PC. Is dit wel de moeite waard?
Ik gebruik zelf ook op een van mijn PC's een 'alternatieve' OSX versie, heeft echter wel veel moeite gekost om dit goed draaiend te krijgen.
Aan you de keus natuurlijk
  #26  
Oud 14-07-08, 17:36
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
tjonge tjonge tjonge vind dit nu is echt heel erg zielig.Mensen als jullie nu osx willen draaien koop een mac zeg Als je een iphone kunt kopen kun je die mac toch ook wel betalen zeker.

Trouwens modjes dit begint de illigale way op te gaan denk dat er op dit topic een slotje moet
ArB (een van de modjes) gebruikt kalyway....dus is ook heeeeeeel ilegaal bezig
Ik zie trouwens niet in dat als er over geschreven wordt ilegaal is...mag men een iPhone wel legaal unlocken?
  #27  
Oud 14-07-08, 17:49
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

iPhone unlocken in Nederland: is het legaal? (Deel 3) - macwereld.nl

3) Het jailbreaken van de iPhone waarbij de firmware wordt geopend, gewijzigd en teruggezet op het toestel is een schending van de auteursrechten van Apple, die strafbaar is.

Je overtreedt dus wel degelijk bepaalde wetten als je de iPhone unlockt.
  #28  
Oud 14-07-08, 18:01
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
Jailbreaken is net zoals het modden van consoles een grijs gebied. Het draaien van Mac OS X op een PC mag gewoon niet.
Dus als ik je goed begrijp zijn autersrechten wel van kracht als je OSX op een PC installeert maar niet als je iPhone firmware wijzigt.....
  #29  
Oud 14-07-08, 18:05
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

loop niet zo te zeiken. ronaldoo: Als ik jou was zou ik naar de rechter stappen en iphoneclub aanklagen. Ik wens je veel succes.

vriesfde: Ik wil het wel degelijk. Ik weet wel wat van computers, alleen weet ik niks van mac Ik weet niet eens wat het besturingssysteem is

Als je gewoon zegt: Windows xp, windows vista, dan begrijp ik het, maar mac is zo moeilijk
  #30  
Oud 14-07-08, 18:12
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
tjonge tjonge tjonge vind dit nu is echt heel erg zielig.Mensen als jullie nu osx willen draaien koop een mac zeg Als je een iphone kunt kopen kun je die mac toch ook wel betalen zeker.

Trouwens modjes dit begint de illigale way op te gaan denk dat er op dit topic een slotje moet
Wie zegt dat ik geen mac heb ?
Bovendien mag je in nederland het er gewoon over hebben zolang je het niet aanbied.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #31  
Oud 14-07-08, 18:42
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

*kijkt naar topic titel*

dus ja, we zoeken en vragen WEL hoe we OSX op een pc draaien.

anyway zoals ik al in een anders topic zei; is een dualboot van osx86 inc. patch kinderspel als je beide os'en op een partitie zet, met mischien een extra voor je media en overige files.
  #32  
Oud 14-07-08, 19:29
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alo-b Bekijk bericht
Processor: Intel (R) Celeron (R) CPU 1,73 GHz
Geheugen: 764MB RAM
Met dergelijke specs begrijp ik niet dat je Vista draait en zou ik zeker nooit een emulator gebruiken en daarbovenop ook nog eens een zwaar OS als OSX.
  #33  
Oud 14-07-08, 19:33
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
tjonge tjonge tjonge vind dit nu is echt heel erg zielig.Mensen als jullie nu osx willen draaien koop een mac zeg Als je een iphone kunt kopen kun je die mac toch ook wel betalen zeker.

Trouwens modjes dit begint de illigale way op te gaan denk dat er op dit topic een slotje moet
Nounou, gelijk roepen dat iemand zielig is vind ik wel heel erg kinderachtig.
Ik heb zelf een wat oudere iMac waar ik erg tevreden mee ben en ik heb ook een x86 PC. Op die x86 PC heb ik een dualboot gemaakt met Kalyway, puur om te proberen of ik het voor elkaar kon krijgen, bij wijze van experiment.
Het draait, en ik heb het lekker laten staan omdat het sneller draait dan mijn oude iMac.
En die opmerking dat als je een iPhone kunt kopen je ook wel een Mac kunt kopen raakt kant noch wal. Kan jij in iemands portemonnee kijken??
Ik kan wel 10 Macs kopen, en toch doe ik het niet. Ik heb wel een iPhone gekocht. Die synchroniseer ik met mijn Kalyway-x86. Ben ik nu zielig?
En als laatste de opmerking dat er een slotje op moet. Dat slaat werkelijk nergens op. Zolang hier geen illegale dingen worden aangeboden, en er alleen voer wordt gesproken, is er niets aan de hand. Ik ben zelf vanmiddag zo stom geweest om een torrent-link te plaatsen, en die heb ik binnen 5 minuten verwijderd. Ik had er even niet goed bij nagedacht. Volledig terecht dat ik daar door een modje (en andere iPhoneclubbers) op ben gewezen.
Maar zolang er alleen over gesproken wordt, wordt er niet illegaal gehandeld op het forum.

Nog een leuke link, wellicht bekend bij jullie: :: EFIX ::
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
  #34  
Oud 14-07-08, 19:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Die EFI-X is achterhaald hoor.

Probeer de boot-132 methode maar eens. Op insanelymac spreekt iedereen er vol lof over.

David Eliott has just released a new version of his modified boot-132 bootloader.
One of the new things it can do is to load kexts from an .img file which contains kexts (or even an mkext) and boot Leo.
That means you can have two mkexts, one folder with kexts on the .img file and the folder with kexts from your installed system
or even two folders with mkexts.
How does it work?

Basically, you create a flat dmg with the kexts in a folder and the bootloader will load them for you. This means quite a lot;
you can boot from a retail Leo DVD and install it, you can update straight from apple, you can reinstall and not have to add
the same kexts to your install every time. The bootloader behaves like the linux kernel: you can use an mboot (a patched syslinux
was used) compatible bootloader which tells to boot-dfe about the .img file (the ramdisk or initrd, as it's known by the linux users)
and boot-dfe is going to use the kexts (or mkext) from it.
What does it do?

This new boot-dfe has been tested with the retail Leopard DVD and it can boot, install and run Leopard without having to build
a modified DVD.
  #35  
Oud 14-07-08, 20:05
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
hey jongens het blijft een chat he waar discussies moeten kunnen of je nu wel of niet x86 op je pc wilt hebben of niet ik ben van mening als je dit wilt koop een mac
dan moet je niet zoeken en vragen hoe installeer ik osx op me pc
en x86 werkt niet identiek als een osx op een mac lijkt erop maar is niet het zelfde
Het gaat meer om de kicks hier... osx draaien op een Windows pc hartstikke leuk + menig pc is veel sterker dan de sterkste mac.

x86 werkt wel identiek als osx want alleen de kernel en drivers zijn veranderd. Praktisch alles wat je op een mac kan kan je ook op een PC en vaak kan je het dus ook beter op een PC vanwege veel meer kracht.

En wat hebben jou reacties ondertussen hieraan toe genoegt? idd helemaal niks

@alo-b,

Jou pc heeft niet bepaald veel kracht ik raad je daarom aan om een osx tiger te proberen die zou hij waarschijnlijk wel kunnen draaien! Ik raad kalyways aan als die er is want das qualitijd onder de osx86 systeemen.

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 14-07-08 om 20:07.
  #36  
Oud 14-07-08, 20:38
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik probeer het op een intel dual-core 2.2 ghz
BEn gewoon benieuwd of ik het voor elkaar krijg, heb nog nooit buiten de iphone iets met osx gedaan.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #37  
Oud 14-07-08, 20:46
arianto64 arianto64 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

je kunt misschien hier op
InsanelyMac
proberen...

succes!
  #38  
Oud 14-07-08, 20:56
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ga ik me zeker in verdiepen. Goede link
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #39  
Oud 14-07-08, 21:09
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Probeer de boot-132 methode maar eens. Op insanelymac spreekt iedereen er vol lof over.
Klinkt goed, maar helaas heb ik een AMD-processor, en daar werken alleen gepatchte DVD's op (zoals Kalyway)
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
  #40  
Oud 14-07-08, 21:34
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

je kan tog gewoon 3 partities maken.
osx86 instaleren.
patchen.

en klaar?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Draai ik een jailbreak? Eirick Jailbreak 9 27-05-11 09:21
Syncen met OSX & Windows? dhelios iTunes 1 22-10-10 16:02
iPhone: uit herstelmodus met ALLEEN EEN MAC/OSX? jaimiefanatic Jailbreak 2 20-08-10 20:38
iPhone: hoe ipa's via mac osx naar iphone ? memo06 Jailbreak 3 22-05-10 22:58
Is het mogelijk om een unlocked 1.0.2. ---> 1.1.1. te updaten? OSX lakes iPhone algemeen 8 24-10-07 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.