Vergelijking van de iPhone "S" versie met z'n voorganger discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Vrienden/kennissen. En die link heb ik al bekeken maar daar gaan ze uiteraard niets zeggen over "kinderziektes". Ge zijt weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke "kinderziektes" zouden er opgelost zijn tussen de iPhone 4 en de iPhone 4S? De 4S heeft een totaal nieuwe hardware. Idem dito voor de 5 en de 5s. Over de 6s (of hoe die ook mag heten in de toekomst) valt er niets te zeggen want die iPhone bestaat nog niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik lach me hier letterlijk een breuk... Voor de rest hou ik me buiten deze oeverloze discussie... Iets waar t-starter duidelijk een patent op heeft...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Jailbreaken van Duitse "999 euro versie" 1.1.2 iphone | deniax | Unlock [archief] | 15 | 13-01-08 16:01 |
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 | MacDaddy23 | Unlock [archief] | 3 | 19-11-07 17:51 |
|
|