Vergelijking van de iPhone "S" versie met z'n voorganger discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er iemand van jullie wat meer info meegeven i.v.m de verschillen tussen de gewone en "S" modellen van iphone? Heb daar totaal geen ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vergelijking van de iPhone "S" versie met z'n voorganger
Kan er iemand van jullie wat meer info meegeven i.v.m de verschillen tussen de gewone en "S" modellen van iphone? Heb daar totaal geen ervaring in. Had graag wat info gehad erover, hoeveel verschil er daar tussen zit en qua prijs als dit quasi hetzelfde is of duurder is bij de release?
Bv Release Iphone 6 = 699€ Release Iphone 6S = 699€? 750€? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f80/icultur...tml#post991786 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Kan je het niet bij één topic houden? Ook met "meer specifieke vragen"? |
|
|||
|
|||
Ik heb een 5 en mijn vrouw een 5s
Ik zie er echt geen verschil in. In een pentium 3 met voodoo banshee en mijn intel i7 5820k met een radeon r290x zie ik wel verschil. Dat terzijde je kan een tel niet met een pc beoordelen. Ik zie weinig verschil in mijn 2 devices igg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je hoeft je slechte Android ervaringen niet op iOS te projecteren:
De meest recente versie van iOS ondersteunt de iPhone 4S, 5, 5C, 5S, 6 en 6 Plus.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit zijn allemaal geruchten. Als je dit soort dingen moet gaan geloven dan is het eind zoek. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar het is normaal dat men op een bepaald moment de echte oudere toestellen niet meer ondersteunt van nieuwe updates.. Er zijn natuurlijk altijd mensen die graag interessant willen doen met hun verhaaltjes en geruchten (ps: niet op u persoonlijke bedoelt ) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2015 om 18:58 ---------- Inderdaad Samsung (Android) doet dit trouwens ook
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Apple geeft de nieuwste versie van iOS voor alle toestellen die ondersteund worden tegelijkertijd vrij.
En omdat er geen providers tussen zitten kun je die update dan meteen downloaden
|
|||
|
|||
Citaat:
Komop gaan we hardcore gamen op een telefoon? Merk echt geen verschil met haar 5s en mijn 5 in dagelijks gebruik. De camera zie ik zelfs al geen verschil in. Benchmarks doe ik niet aan op een telefoon . Het is maar waar je het verschil in ziet of wil zien. Uiteraard ieder Zijn ding. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2015 om 20:57 ---------- Citaat:
Beter voor je portemonnee ook. Een 5 is gewoon al meer dan zat. Een 4s word ook nog ondersteund toch? Tussen een 4s en 5 zie ik wel duidelijk verschillen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Nee, ik ga niet "opkomen" want ik speel geen spelletjes op computers. En bijgevolg ook op niet de iPhones.
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat ze zeggen dat je altijd beter af bent met een S model aangezien de kinderziektes er telkens uitgewerkt zijn dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vrienden/kennissen. En die link heb ik al bekeken maar daar gaan ze uiteraard niets zeggen over "kinderziektes". Dat kan alleen de gebruiker van het toestel bevestigen of dit al dan niet zo is... Daarom de vraag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Jailbreaken van Duitse "999 euro versie" 1.1.2 iphone | deniax | Unlock [archief] | 15 | 13-01-08 16:01 |
"Please Connect to iTunes" met versie 1.0.2 | MacDaddy23 | Unlock [archief] | 3 | 19-11-07 17:51 |
|
|