iphone 7 start niet op discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 7 van mijn zoon moest een update en liep daarna vast. Ik kan de software niet bijwerken en zowel bij het "bijwerken"als "herstellen" loopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 7 start niet op
iPhone 7 van mijn zoon moest een update en liep daarna vast. Ik kan de software niet bijwerken en zowel bij het "bijwerken"als "herstellen" loopt hij vast met een onbekende fout (-01). Nu krijg ik of een appeltje of de iTunes kabel...… Wie kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer hem eens in DFU modus te zetten en dan te herstellen.
|
|
||||
|
||||
of via 3 u tools ( gratis software voor windhoos )
in dfu herstellen of nieuwe ios erop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
please help, iphone 6 start niet meer op!!!!! ik weet niet wat te doen | hana1987 | iPhone algemeen | 10 | 23-01-15 09:16 |
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden | RBrinks | iPhone algemeen | 5 | 19-01-14 18:05 |
iPhone 4: iphone 4 start niet door en kan niet hersteld worden | hjvdheuvel | Unlock | 14 | 11-03-13 12:19 |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|