Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Als ie de 2de keer blijft hangen, moet je quickpwn afsluiten en je iphone aangesloten laten. Vervolgens quickpwn weer starten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb wel installer en cydia gekregen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 20-08-08 om 14:49. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en dan? Ik ben geupgrade van een gepwnde 2.0.1 naar 2.0.2
Ach ik wacht wel totdat de custom hier gepost wordt. Zolang kan ik wel zonder installer en Cydia. Voor de rest werkt het perfect. Uiteraard het lukt bij iedereen behalve bij mij...
|
||||
|
||||
Ik heb met QuickPwn mijn firmware 2.0.2 kunnen unlocken. Werkt perfect als de procedure wel exact opvolgt!!!
Je moet itunes en ituneshelper (in windows taakbeheer onder processes uitschakelen) wel afsluiten en dan wijzigd de rest zich vanzelf. |
|
||||
|
||||
Graag gedaan! Gisteren ook maar bij toeval ontdekt omdat ie toch in dfu bleef staan, en ik geen zin had om die knoppen weer opnieuw zolang vast te houden
Citaat:
Nog even doorbijten en het werkt ook bij jou Laatst gewijzigd door pascalletje; 20-08-08 om 00:47. Reden: Was ook al bezig met samenvoegen :) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mischien is mijn DFU te diep?
|
||||
|
||||
Nee hoor, want je hebt firmware 2.0.2 op je telefoon staan, en quickpwn doet alleen maar de jailbreak/activatie. Je firmware verandert daardoor niet.
Ik zal het nog een keer samenvatten; 1. Je update je iPhone naar firmware 2.0.2 (heb je al gedaan dus is niet meer nodig) 2. Je download quickpwn en firmware 2.0.1 en zorgt dat 2.0.1 in dezelfde map staat als quickpwn 3. Je start quickpwn, volgt de instructies en je iPhone is jailbroken |
|
|||
|
|||
Ik ben blond denk ik. Wat doe 2.0.1 dan?
|
||||
|
||||
Die doet niks, daar staan alleen de bestanden in die nodig zijn om te kunnen jailbreaken.
Als je gewoon doet wat ik heb gezegd heb je dadelijk firmware 2.0.2 met installer en cydia... |
|
|||
|
|||
Ok ben bezig. Let's see.
Ik denk te veel na geloof ik. EDIT: Helemaal top. werkt perfect. Thanx
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag! Laatst gewijzigd door sjoeii; 20-08-08 om 01:07. |
|
||||
|
||||
Ik heb een vraagje: na de jailbreak met quickpwn zit cydia er wel op. installer echter niet.
Welke source moet ik toevoegen in cydia zodat ik installer dan kan downloaden? |
|
||||
|
||||
Gewoon negeren die kreeg ik ook Gewoon doorgaan met het proces
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 2G was eerst gebrickt, toen heb ik een restore gedaan naar 2.0.2. Nu heb ik heb met QuickPwn gejailbreakt en alles werkt behalve dat hij niet geunlocked is. Weet iemand hoe dit kan?
|
|
||||
|
||||
Misschien handiger geweest om eerst te unlocken in 2.0.1 Download de bootneuter uit cydia en unlock het system
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Heb dit ook allemaal gedaan en idd gelukt....heb alleen geen netwerk meer, dus kan nog niet bellen???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat is het verschil met 2.0.1? Is hij sneller? heb hier last van een erg trage 1st gen iPhone met 2.0.1 en michaels custum fw met cydia en installer en vraag me af of ik hiermee een wat snellere foon kan krijgen...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat je het beste kan doen is met pwngetool even een custom 2.0.1 maken en die erop zetten, dan wordt ie weer geunlockt en daarna gewoon updaten naar originele 2.0.2 en met quickpwn jailbreaken. Edit: Als je cydia er al op hebt staan kun je ook bootneuter downloaden om hem te unlocken... Laatst gewijzigd door pascalletje; 20-08-08 om 10:47. |
|
||||
|
||||
wat doe je met de dubbele aplications dir's, moet je er 1 verwijderen????
er schijnen meer dubbele dir's te staan, misschien kan iemand even doorgeven welke je moet verwijderen |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|