Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lorsk8 Ik had eerst ook Michaels 2.0.1, maar ik had ook perongeluk op downloaden en installeren gedrukt. Ik hoefde niet eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je cydia erop staan ? dan hoef je niets te doen
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@steffen0118
lees de readme goed die erbij zit |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, mijn engels is niet geweldig.. ik krijg het niet voor elkaar.. het zwarte scherm verdwijnt en er gebeurt niks, wat nu?
|
|
||||
|
||||
@steffen0118
heb je een orginele apple 2.0.1 restore in quickpnwn gestopt? |
|
|||
|
|||
Ja van de link op pagina 1 van deze discussie.. ik heb hem in het mapje Quickpwn gui gedaan..
|
|
||||
|
||||
iphone aansluiten, itunes en helper afsluiten, op 2g dubbelklikken in quickpnwn en dan moet het gaan als je instructies opvolgt
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik dan dubbel klikken op 2g? Ik ben echt een groentje, sorry, totaal geen verstand van
|
|
||||
|
||||
Inderdaad de 2G Die moet je indrukken
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Het hele proces is voltooid, gelukkig, een stap verder, maar ik kan nog steeds niet bellen..
|
|
|||
|
|||
Mensen heb, net als vele andere perongeluk 2,0,2 erop gezet.
Hier voor had ik 1,1,4 Nou wil ik hem gaan pwnen en download de firmware alleen krijg ik dan de melding bij mijn ipsw. Mn hernoemde .zip "wrong firmware bundle selected" Echter gebruik ik wel de 2,0,1 firmware. En heb ook de 2,0,2 firmware gepobeerd. Wat moet ik doen om mijn iPhone weer aan de praat te krijgen? Grtz, Rick |
|
|||
|
|||
Krijg ook geen bereik..
Denk je eindelijk dat je klaar bent, jammer or.. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-08 om 17:13. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone geeft na Quickpwn no service aan, kan dus nog niks doen.. Wat is het probleem?
|
|
||||
|
||||
Ja je kunt gewoon updaten via itunes als je firmware 2.0.1 hebt op een ge-pwnage iphone. deze update verandert de baseband niet van je phone dus deze blijft unlockt. Echter zijn wel cydia en/ of installer en alle aanpassingen verwijdert van je iphone.
Na de update is deze weer te jailbraken met quickpwn. als je quickpwn doorloopt heeft hij een firmware nodig om het jailbreake proces te vervolgen, omdat hij de nieuwe firmware niet accepteerd gebruik je de oude. echter heeft dit geen invloed op de firmware die op de iphone staat (2.0.2) Gewoon de stappen volgen die quickpwn aangeeft en het werkt. dus je iphone blijft niet gejailbreaked maar word opnieuw gejailbreakt na quickpwn!
|
|||
|
|||
Ik was wat huiverig! Maar alles is hier gelukt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat ik moet doen?? ik kan na Quickpwn niks doen, heb geen bereik..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gelukt
Bij mij ook gelukt, maar hoe kom ik van die ananas af??? Michael?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|