Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ja daar ben ik weer, kan nu eindelijk winpwn openen nu vraagt hij in het programma naar een firmware bundle (ipsw), waar kan ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja daar ben ik weer,
kan nu eindelijk winpwn openen nu vraagt hij in het programma naar een firmware bundle (ipsw), waar kan ik deze vinden dan? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mac OSX: QuickPwn via Bootcamp
Citaat:
Zoals ik al schreef ben ik aan de slag gegaan op m'n iMac in Windhoos onder Bootcamp. Ik had ooit XP erop gezet en die was nog maagdelijk, want ik was niet van plan 'm ooit te gaan gebruiken. En niet voor niets. Ik schrok me vannacht rot van het lelijke XP scherm en ikonen. Door OSX ben je al gauw verwend. Ik heb eerst m'n iPhone in iTunes (OSX) ge-update naar 2.0.2 Daarna XP via Bootcamp opgestart. Toen heb ik Framework 2.0 in XP geïnstalleerd en heb QuickPwn opgestart. Toen de 1st gen iPhone gekozen, ISPW bestand opgezocht (stond al in map van QuickPwn), Ananas uitgeklikt en GO! Ik kreeg toen een dos scherm die een hele brij liet zien, maar deed verder niks en stopte. Toen kwam ik op het ingenieuze idee dat ie misschien wel iphone drivers nodig zou kunnen hebben, dus ik besloot om iTunes erop te zetten (XP was nog maagdelijk toch?) en te kijken wat ie dan deed. Na de installatie van iTunes heb ik in de Taskmanager de programma's iTunes.exe en iTuneshelper.exe afgesloten. Toen nog een keer QuickPwn opgestart en zowaar, hij maakte de ronde af en ik heb nu een gekraakte 2.0.2. iPhone. Met Installer en Cydia. Nu iTunes uit XP verwijderen en dan kan ik weer op naar de volgende update. Dan hopelijk weer wel in Mac OSX. Ik hoop dat andere Maccers iets aan mijn handleiding hebben. Dus via Bootcamp naar XP. Dan eerst Frameworks 2.0 en iTunes installeren. Succes! Laatst gewijzigd door bestbier; 25-08-08 om 18:51. |
|
|||
|
|||
Ik heb Cydia & Installer erop staan!!
bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nu 2.0.2 sjees was echt een makkie. Enige advies die ik kan geven is leeezen
|
|
||||
|
||||
ja is het ook...
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Het lukt maar niet de youtube te fixen op 2.0.2 versie. En hoe stel ik de edge weer? Ik zie het niet bij netwerk in het instellingen? Wie kan mij meer informatie geven? Alvast Bedankt Laatst gewijzigd door adempinar; 26-08-08 om 02:52. |
|
||||
|
||||
kijk even in de hier voorgaande berichten daar staat het precies beschreven....
|
|
|||
|
|||
update naar 2.01
Hallo, (Help.!!)
Ik had vandaag de update naar 2.02 gedaan via Itunes. Ik kreeg alleen nog het emergency screen en kan niet bellen of iets anders. Deze update ongedaan maken lukt ook niet meer. b.v. terug naar firmware 2.01, 2.0 of 1.1.4. itunes geeft dan aan dat er een ongeldige simkaart in zit.. Wie weet er een oplossing?? Wat moet ik doen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geef je 1 tip: Bootneuter |
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb hier een patch voor youtube voor firmware 2.0.2. Wat ik zie is alleen 3 bestanden 2 .pem bestanden en 1 .plist bestand. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? dank u |
|
|||
|
|||
winpwn fout v2,0,50727
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb hier een patch voor youtube voor firmware 2.0.2. Wat ik zie is alleen 3 bestanden 2 .pem bestanden en 1 .plist bestand. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? dank u |
|
|||
|
|||
hallo, (HELP AJB)
als ik cydia open dan geeft ie aan "unable to Load" (no internet connection) kan dus helemaal geen bootneuter downloaden... Hoe kan ik dit dan oplossen. nu helemaal geen bereik meer en kan dus nog steeds niet bellen of wat dan ook?? |
|
|||
|
|||
probeer een nieuwe custom firmware bijvoorbeeld die van Michael.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
jaja als je bootneuter nodig hebt dus. Dan zal je zeker geen internet verbinding hebben. Je moet Wi-Fi aanzetten en via Wi-Fi downloaden met cydia |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als ik van 1.1.4 naar 2.0.2 wilt upgrade , komt de cydia niet?
wel installeer maar geen cydia. en ik gebruik de prog quickpwn 3? Laatst gewijzigd door adempinar; 28-08-08 om 12:30. |
|
||||
|
||||
hallo..
als je quickqui 120 gebruikt kan je ze beide selecteren |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|