Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi 2.0.2 staat erop.. Nu vroeg ik mij alleen af hoe groot mijn app partitie is. Omdat ik dat niet kon instellen.. staat ie nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi 2.0.2 staat erop.. Nu vroeg ik mij alleen af hoe groot mijn app partitie is. Omdat ik dat niet kon instellen.. staat ie nu standaard op 512mb . Kan ik dit ook weer groter maken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voor diegene waar Youtube niet werkt. Download deze patch RapidShare: Easy Filehosting en pak de rar uit. Er bevinden zich 3 bestanden in de rar nl. "data_ark.plist", "device_private_key.pem" & "device_public_key.pem"
Dit zijn de stappen die ik gedaan heb:
|
|
|||
|
|||
Zorgt dit er ook voor dat je YouTube via GPRS werkt, i.p.v. Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog is gekeken en idd de firmware file stond wel in dezelfde map! Mijn excusses!
|
||||
|
||||
Perfect Kdhoe
Citaat:
Voor de Windows gebruikers kan als makkelijk alternatief ook gekozen worden voor Google's iPhoneBrowser v 1.7 iphonebrowser - Google Code |
|
||||
|
||||
update 2.02
dus concreet als ik het goed begrijp tenminste...
gewoon de itunes update 2.02 erop zetten daarna quickgui120 draaien en dan werkt het? ik heb de update 2.01 erop staan nu maar wil ook wel graag naar 2.02 toe vooral omdat ik cydia er niet in heb zitten alvast bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand als osx gebruiker gebruikt gemaakt van parallels voor quickpwn van iphone ? Krijg het maar niet voor elkaar. Wanneer die dus in dfu gaat zie ik snel voorbij gaan "performing operation 0, 100% done". Deze duurt slechts een paar seconden. Ik vermoed dat het ligt aan het feit dat ik deze in xp onder parallels draai. Misschien iemand een oplossing ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Het schijnt dat veel mensen hier last van hebben van dat youtube probleem. Gelukkig werkt die bij mij meteen normaal.
|
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook gehad. Ben weliswaar een windows gebruiker maar bij mij lag het aan het ipsw bestand. Misschien kun je er wat mee?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
het is gelukt...
duizend maal dank voor de hulp.... Laatst gewijzigd door BASVANDERHEIDEN; 23-08-08 om 02:26. Reden: gelukt!!!! |
|
|||
|
|||
Ik ga het ook proberen.
Ben vandaag van 1.1.2 naar 1.1.4 naar 2.0.1 en nu nog hopelijk naar 2.0.2 gegaan Het is mij duidelijk hoe het moet behalve dat ik dus QuickPwn moet runnen met de originele 2.0.2 versie, maar waar vind ik die eigenlijk???? /edit: gevonden https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html //edit: gelukt!! alles doet het, bellen, sms, youtube, cydia & installer.. Ik merk nu alleen nog niet echt een verschil qua snelheid.. In 7 uur van 1.1.2 naar 2.0.2, knap he Laatst gewijzigd door Iknietsnap; 23-08-08 om 04:58. |
|
||||
|
||||
update 2.02
het verloopt eigenlijk allemaal heel vlot
goed lezen wat er staat dan kan het niet mis gaan 15 tot 20 minuten werk en het draait ik ben alleen vergeten om het vinkje bij de ananas uit te zetten dus nu draai ik op een ananas i.p.v een apple mischien is dit nog aan te passen???? en anders is het jammer |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
update 2.02
hummm inderdaad nog geen vijf minuten later heb ik het appeltje weer terug...
dank voor de tip... |
|
||||
|
||||
allemaal leuk zo'n update , maar wat is er nou eigenlijk veranderd . Ik zie en merk nikx....... ( buiten het feit dat Cydia blijft hangen met het updaten database....
Laatst gewijzigd door z-nyx; 23-08-08 om 12:51. |
|
||||
|
||||
Ik merk zelf van 2.0.1 naar 2.0.2 een goed snelheids verchil en geen vastlopers meer.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|