Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door manga ik heb perongeluk me 1.1.4 naar firmware 2.0, gehersteld ik was van veronstelling dat het een gepwnd restore was, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gewoon je best doen.
Citaat:
http://www.ifoneguide.nl/?p=282 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het werkt wel alleen ik kan niet meer bellen..!!? maar hij is wel gejailbreaked maar zonder simkaart func.
Laatst gewijzigd door manga; 21-08-08 om 13:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga voor de zekerheid herstellen naar de originele 2.02 FW en dan met de nieuwe winpwn flashen om problemen in de toekomst te voorkomen! Ben ik gelijk die lelijke ananas kwijt! Hmmm... bij mij werkt die nieuwe quickpwn niet... De iphone start niet meer op!!! Laatst gewijzigd door Bounce; 21-08-08 om 14:13. Reden: Link naar nieuwe winpwn |
|
||||
|
||||
Nog meer je best doen.
Citaat:
Vreemd, maar als dit zo is kan je via Cydia Bootneuter downloaden en je iPhone unlocken! Of gewoon opnieuw flashen met een custum firmware. 1.2.0.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij is die nieuwe QuickPwnGui gelijk aan ( en BETA ) wat zij hier boven beschrijven en doet dus waar Hackersdotnl voor waarschuwen. Flashed ook met 1.2.0.1 bestanden met het enige verschil dat je nu wel of geen ananas kan kiezen. Begrijp ik het goed, je draait al 2.0.2 > gaat nu terug naar de orginele 2.0.2 en dan jailbreak je de iPhone weer met de nieuwe QuickPwnGui zonder ananas. Wat is het voordeel of de reden? Laatst gewijzigd door Basil; 21-08-08 om 14:22. Reden: Meer tekst en uitleg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles ok nu..! |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp kan ik. Nu update naar 2.0.2 via iTunes en als ik daarna Quickpwn run heb ik nog steeds mijn unlock en de nieuwe jailbreak?
Heb nu een Gepwnde 2.0.1
|
|||
|
|||
Hallo iedereen. Ik heb een vraagje? Ik kom uit België en heb daar ook een iphone 3g 8gb gekocht in een mobistar winkel (wel een simkaart van proximus).
Nu, ik heb al veel gelezen op deze forum en ben van plan mij ook te wagen aan het jailbreaken. Nu, kan het zijn dat mijn iphone na het jailbreaken gelocked wordt? Of moet ik daar niet bang voor zijn? Thanx |
|
|||
|
|||
Ik heb een heel raar probleem, onder 2.0 had ik geen problemen af en toe (ook heel af en toe) schokte erens wat maar niks ernstig.
Ik ben overgegaan naar 2.0.1 en nu heb ik zeer regelmatig problemen, ten eerste al dat bij het updaten met de costum firmware. Het gaat goed tot dat de iPhone de reservecopy er op gezet wordt dit doet hij constant, en pas als ik aangeef dat het een nieuwe is dan is het klaar. En nu komt het regelmatig voor en ik bedoel zeer regelmatig voor dat alles wat ik open schokt, sms of wat ik ook typ is traag. Wie heeft dit ook en moet ik zeker weer opnieuw herstellen m.b.v. de costum of kan ik gewoon de originele 2.0.2 firmware installeren zonder dat ik problemen krijg behalve de simlock dan. Op zich gebruik ik Cydia en Installer niet behalve bossprefs voor het uirschakelen van EDGE, mischien in later dat ik er wel gebruik van zal maken als er meer repo's zijn voor de installer.
|
|||
|
|||
Citaat:
jup dat klopt helemaal heb het zelf op precies die manier gedaan, en alles werkt nog. me telefoon was zelfs nog unlocked na de update via i-tunes, alleen de apps van cydia waren weg en cydia zelf. |
|
||||
|
||||
moet ik dan de 2.0.2 ipsw selecteren of niet?
|
|||
|
|||
Ik heb hem gister ook geupdate naar versie 2.0.2 naar aanleiding van dit bericht op hackers.nl en mogelijk toekomstige problemen, wil ik hem graag terugzetten naar mijn ouder firmware versie 2.0. Ik heb alleen mijn phone nog nooit terug gezet naar een ouder firmware, is er iemand met ervaring en mij kan vertellen hoe ik dit het best kan aanpakken. Na deze downgrade wil ik mijn phone weer updaten met de vandaag uitgekomen software van quikpwn, weet iemand ook waar ik het 2.0.2 ispw bestand kan vinden.
Thanks! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke ik ga het proberen zoals Basil zegt.
Stel het werkt niet, of ik krijg de no service zoals andere. Dan zijn er toch oplossingen? Kan ik hem dan niet in restore mode gewoon met een custom 2.0.1 terug zetten ofzo? alvast weer bedankt, Rolf
|
|||
|
|||
Citaat:
Alex,
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb overigens nog geen problemen ondervonden op mijn iphone sinds gister.. |
|
||||
|
||||
Oke mijn stappenplan.
1. Update via iTunes naar 2.0.2 (iTunes versie 7) 2. Run QuickPwn (nieuwste) 3. In QuickPwn moet ik de 2.0.1 ipsw selecteren (de orginele dus geen custom) 4. Jailbreake die zooi. Dan staat dus 2.0.2 erop met unlock en al die shit?
|
||||
|
||||
In quickpwn moet je 2.0.2 selecteren.
|
|
|||
|
|||
Dat is wel zoals ik het heb ervaren, ik heb het wel dmv de oude quikpwn gedaan. Als je goed de stappen volgt in quikpwn lukt het gemakkelijk. Ik was eerst ook een beetje huiverig.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|