Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Reyer Ik heb de zip file in de map geplaatst. De tool gaat over op de expert user, wat oet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Eerst de zip extensie eraf halen zodat er ipsw blijft staan Je ziet dan een legoblokje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
quickpwn is toch alleen voor windows?
Hoe krijg ik dan 2.0.2 op m'n Iphone (heb alleen m'n macbook, zonder windows). Wil eigenlijk m'n installer en vooral cydia niet meer kwijt. Michael, heb ik ergens iets gemist dat jij weer van die prachtig mooie custom restore bestanden hebt gemaakt die op een mac gewoon met itunes op de iphone te installeren zijn? groetjes, Caatje
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Moet ik na de fw update (2.01 ->2.02) alle webapps, apps en MobileInstallation-patch opnieuw installeren? Of blijven deze gehandhaafd? ... en zijn cydia en installer dan nog aanwezig?
3G - FW 3.0 I wish i was a Macintosh! Laatst gewijzigd door pevi; 21-08-08 om 00:30. |
|
||||
|
||||
gewoon afwachten dan maar....
|
|||
|
|||
Alles gelukt..
erg makkelijk appeltje ananasje |
|
||||
|
||||
als je via itunes 7.7.1. update naar 2.0.2 ben je de beta installer en cydia kwijt, evenals alle apps die via installer en cydia zijn geïnstalleerd. via de backup worden de andere apps er weer op gezet. succ6
|
|
||||
|
||||
Waarschuwing op hackers.nl
Wat moet ik hier over zeggen en is het waar?
Op de website van Hackers.nl staat het volgende bericht: Wij mensen zijn natuurlijk allemaal een stel ongeduldige pipo’s en wij willen dus allemaal die nieuwe firmware 2.0.2 op onze iPhone. Maar daarnaast willen we ook natuurlijk gebruik maken van de 3rd party apps. Zoals Cydia en Installer 4. En dus gaan we maar wat proberen… Met als resultaat dat we de nieuwe 2.0.2 firmware willen jailbreaken met QuickPwn en de 2.0.1 .ipsw. NIET DOEN!!! Je bent nu dus de bestanden van 2.0.1 aan het patchen en naar de NOR van je iPhone aan het flashen. gelukkig was dit geen grote update, maar het kan problemen opleveren. Het werkt dus inderdaad wel, maar het is niet stabiel en in de toekomst kan het echt problemen opleveren. De nieuwe Pwnage tool staat praktisch al klaar, dus heb gewoon nog heel even geduld. Of waag het risico inderdaad, maar klaag dan straks niet als iets niet helemaal goed werkt… Laatst gewijzigd door Basil; 21-08-08 om 05:00. Reden: Tekst aangepast |
|
||||
|
||||
ik w8 nog wel even op de nieuwe winpwn. Lijkt me het beste
|
|
||||
|
||||
Ook ik wacht nog maar even op het Dev Team want, naar blijkt, is er voorlopig ook geen mogelijkheid tot install van ssh op de 2.0.2 versie ! ... en dat is voor mij toch wel een vereiste.
|
||||
|
||||
Update 2.0.2
Citaat:
Dan zou ik zeker even wachten, i.v.m. de nieuwe modem versie. Ik ben dus een van die pipo's die niet heeft kunnen wachten en heb mijn iPhone 2G werkend met deze laatste firmware, vraag mij toch af wat voor problemen ik nu kan krijgen, als ik het bericht van hackersdotnl moet geloven! had ik het beter niet moeten doen? Wie weet hier wat meer over? wie kent deze site? betrouwbaar? Misschien kan / wil je het een en ander even toelichten? Heb ook nog even de repository van Hackers DOT NL toegevoegd, niet echt een vette aanwinst. |
|
||||
|
||||
is het nog mogelijk om firmware 2.0.2 te downgraden naar 2.0.1, want mijn iphone loopt nu regelmatig vast, iets wat mij nooit eerder is overkome
|
|
||||
|
||||
ja, restoren met custom firmware van GOD
|
|
||||
|
||||
uh, klinkt stom, maar waar kan ik deze custum firmware van GOD terug vinden, nooit van ene GOD gehoord..
|
|
|||
|
|||
net even die lelijke ananas verwijderd, 't originele appeltje is er weer die ananas was gister een reden voor mij om van 2.0.2 naar 2.0.1 terug te gaan
|
|
|||
|
|||
Nieuwe QuickPwn
Dev Team heeft net een uur geleden een nieuwe versie van QuickPwn uitgebracht:
Here is the updated QuickPwn for Windows, wrapped by Poorlad’s GUI. It contains our new bundles for 2.0.2 and we’ve added support for version 2.0 devices which means the device can be running 2.0, 2.0.1 or 2.0.2. Remember this is still beta software, so usual rules apply, no complaints if anything goes wrong and use the tool at at your own risk! |
|
||||
|
||||
Restore: custom file from GOD
Citaat:
Hier vindt je de customs die je nodig hebt. https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html |
|
||||
|
||||
Ananananas
|
|
|||
|
|||
ik heb perongeluk me 1.1.4 naar firmware 2.0, gehersteld ik was van veronstelling dat het een gepwnd restore was, maar nu is hij een brick, itunes kan niet meer via shift-herstellen de firmware terug draaien (error 6), nu gewoon via herstellen geklikt, nu is hij 2.0.2 en gelockt
wat moet ik doen? |
|
||||
|
||||
kan via de iPhone niet zien of je Mac of windows hebt. Maar ik denk dat je opnieuw pwnage of winpwn je 2.0 of 2.0.1 moet jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|