Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dis Bij mij ook gelukt, maar hoe kom ik van die ananas af??? Michael? Die vraag kwam ook bij mij op!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand de link van de standaard 2,01 firmware
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze zag ik staan, maar is die niet voor 1st gen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
quickpwn "iPhone1,1_2.0.1_5C1_Restore.ipsw" n45ap -b logo.png -r recovery.png Cydia.tar.gz naar quickpwn "iPhone1,1_2.0.1_5C1_Restore.ipsw" n45ap Cydia.tar.gz Je haalt dus -b logo.png -r recovery.png weg. Dan heb je weer de apple logo's
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun je me helpen Michael ? Deze vraag is voor de 1st gen maar ook de 3G ! Laatst gewijzigd door wout76; 20-08-08 om 18:42. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen waarbij de GUIversie een foutmelding krijgt in windows:
Bij het starten van de jailbreak kun je een foutmelding krijgen dat het programma door windows moet worden afgesloten. Ik heb het meerdere malen geprobeerd en uiteindelijk lukte het toch. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij blijft het programma crashen, steeds weer op niet verzenden geklikt en opnieuw geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar die ananas is ook best leuk
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
iemand al een orginele t-mobole abbo Iphone 3g 2.0.2 gejailbreaked(met werkend bellen/3G/etc.? Lees daar niks over...
|
|
||||
|
||||
er staan een hoop dubbele files in je stash, kijk uit met verwijderen, ben een halve dag bezig geweest om alles weer naar me hand te zetten. Ik zit nu MET APPEL op de 2.0.1 van Michael en dat bevalt me best want hij draait als een tierelier. Ik blijf er ook lekker op want iedereen maakt elkaar gek met die firmware's iedere week en je bent de hele dag in de weer om alles weer goed te krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had na de update van 2.0.1 naar 2.0.2 nogal veel dubbele bestanden op mijn iPhone. Ik heb dus net een volledige restore gedaan naar 2.0.2. Hierna was mijn iPhone niet meer geactiveerd (en uiteraard geen jailbreak). Hij was wel nog unlocked, want de baseband is dezelfde gebleven.
Ik heb dus terug QuickPwn gebruikt, en dit is perfect gegaan. QuickPwn zorgt niet alleen voor de jailbreak maar dus ook voor de activatie. Ik heb nu een perfect werkende 2.0.2. Laatst gewijzigd door kdhoe; 20-08-08 om 20:26. |
|
||||
|
||||
@ kdhoe
je hebt hem dus niet geupgraded? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|