Firmware 2.02 unlock gelukt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door berry QuickPwn-GUI.exe - Toepassingsfout Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beeindigen. heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
.NET Framework 2.0 geïnstalleerd ?
|
|
|
|||
|
|||
nee, wat is dat dan en waar download ik dat?
|
|
||||
|
||||
gewoon in de internet explorer de optie windows update selecteren en je vind hem wel
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
ja hallo
de link ervoor zet ik net neer hier boven wel op blijven letten he... |
|
|||
|
|||
de link van je heb ik gebruikt alleen dat is de oude .net ik moet dus die 2.0 hebben..
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu de 2.0 aan het downloaden, stop er daarna mee want zit al de hele dag achter de pc.
Bedankt voor jullie hulp en morgen gaan we weer verder! |
|
||||
|
||||
even googlen .NET Framework 2.0
dan vind je hem vast... |
|
|||
|
|||
Spooky ! Maar het werkt ! All done !
Zo moeilijk is het allemaal niet. |
|
||||
|
||||
het lijkt heel wat maar... het is goed te doen
|
|
|||
|
|||
Als ik de firmware download hou ik een zipfile met de naam iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore over. Geen .ISPW file dus.
Wat moet ik hiermee doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
dat moet de oplossing zijn!
|
|||
|
|||
Een zip renamen in Windows gaat niet zo makkelijk.
Ik ben 'm opnieuw aan het downloaden, maar heb nu bij het opslaan niet voor "gecomprimeerde bestanden" maar voor "alle bestanden" gekozen en toen de ipsw extensie er zelf achter gezet. Kijken wat ie nu doet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dat Legoblokje zie je alleen in Mac OSX, niet in Windhoos. Daarom ben ik in Windhoos onder Bootcamp bezig.
Helaas is de Mac versie niet steeds niet. Pffffff |
|
||||
|
||||
dat lego blokje zie je wel degelijk in windows heb er een stuk of 14 op mijn bureaublad staan!
|
||||
|
||||
Hallo,
ik heb nog een 1.1.4 versie iphone 8 gb. Ik wil het in 2.0.1 of uploaden. Ik heb de programma quickpwn geinstalleerd en nu moet ik browsen om firmware 2.0.1 te selecteren. Waar moet ik dat downloaden? Help ! ! ! dank u |
|
||||
|
||||
Hallo, ik heb na quickpwn geen bereik meer.
ik gebruikte 1.1.4 als laatste firmware. Ik heb alleen installeer geinstallleerd maar ik kan niks van installer downloaden? is dat normaal? Hoe kan ik weer bereik krijgen? please help ! ! ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie mijn post hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post176061 |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus als je em jailbreakt cydia en installer aan vinken en als je geen ananassen wilt dan moet je de boot logo's uitvinken! dat je nog niet zoveel uit installer kan downloaden klopt, het zit nog in de beta!
|
||||
|
||||
Alles gedaan , , Alles lukt, alleen de youtube niet?
zeg 'u moet eerst verbinden met itunes en een internetverbinding om youtube te activeren'. Dat heb ik ook, maar lukt nog steeds niet? dank u |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone 3G: IPHONE 3G met 3.1 unlock gelukt | derlob | Unlock | 0 | 01-10-09 21:27 |
iPhone 3GS: Jailbreak en unlock gelukt! | aikoN | Unlock | 67 | 06-09-09 12:46 |
1.1.2 unlock gelukt, alhoewel? | Ketsjap | Archief | 2 | 06-01-08 10:27 |
|
|