//

Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen?

Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) heb mijne sinds september vorig jaar en is dus al vele, vele keren gevallen met als hoogtepunt de aanrijding met mijn motor waarbij ik vol ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-08-08, 22:30
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

heb mijne sinds september vorig jaar en is dus al vele, vele keren gevallen met als hoogtepunt de aanrijding met mijn motor waarbij ik vol op de (in mijn broekzak zittende) iPhone terecht kwam, zie foto's
(klik op plaatje voor grote versie):


en met een overlay van waar de iPhone zich bevond voor de duidelijkheid:

hier heeft hij echter nooit wat aan overgehouden, maarja ik gebruik dan ook wel altijd het silliconenhoesje ja die is zijn $6,95 (da's nog geen 5 eurie!!) dik waard gebleken
na het ongeluk is het enige kleine plekje op een hoekje:

zie jij het? nee ik ooknie
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 26-08-08 om 22:36. Reden: grote foto's :-s
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-08, 20:03
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Vandaag nog laten vallen door een soort picknicktafel heen, het blad van de tafel zijn losse planken en ik lette even niet op, in totaal denk ik nu zo'n 4 keer laten vallen maar invisibleshield zorgde voor geen krassen en mijn geluk voor geen schade!
  #23  
Oud 27-08-08, 20:07
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Die van mij is al verschillende keren (hard) op de grond gevallen maar nooit wat aan over gehouden. Zit namelijk ook in een leren hoesje
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #24  
Oud 27-08-08, 20:20
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

1 keer gevallen. Zal het nooit vergeten. Moest echt naar de dokter!!!!!!!!!

logisch toch?

kreeg bijna een hartaanval toen ik dat ding zag vallen. Schilde niet veel of ik had opgenomen moeten worden. Nog nooit zo geschrokken. Ook wel mooi. Als ik of mijn zusje of wie dan ook in het gezin valt ofzo, dan is het eerste wat we vragen: Is je iphone nog heel, want ons hele gezin ( 6 mensen ) hebben een iphone ieder 1

Of het met die persoon goed gaat is van latere zorgen. Eerst druk maken om de iphone
  #25  
Oud 27-08-08, 22:39
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Eén keer viel 'ie in Tsjechië, zat ik op een bankje en viel die een halve meter, gelukkig in een case. Een andere keer liet ik 'm van de tafel vallen (ik vraag me af hoe), ongeveer één meter hoog, met case. De laatste keer was gisteren, liep iets te enthousiast de trap op, en hij vloog uit m'n hand, zonder case.

Ik ben daarom ook heel blij met m'n Bodyguardz
  #26  
Oud 27-08-08, 23:37
nms nms is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

Hehe, leuke reacties allemaal Ook leuk de foto's van het motor ongeluk.
Je iPhone laten vallen blijft een pijnlijke zaak, maar vaak gebeurd het op een ondoordacht moment....., niet doordat je überhaupt niet zuinig bent met je spullen.
Juist omdat het zo pijnlijk kan zijn is het misschien beter om hier om elkaars situaties te kunnen lachen of je iig te kunnen verwonderen.

Heb overigens een iPhone 2G.

1. Na een nacht stappen, wachtende op een trein viel ik bijna in slaap. Met m'n iPhone nog in de hand, toen schrok ik ineens weer helemaal wakker en daar viel m'n iPhone van een halve meter hoogte ongeveer. (Scade: Kleine krasjes aan één hoek van de chromen rand)
2. Na een wedstrijd van het NL elftal tijdens het WK buiten op het terras bij de lokale kroeg. Hij gleed uit de "niet-iPhone-proof" ontworpen zak van m'n korte broek. (Schade: Kleine kras op het aluminium)
3. Thuis had ik de afstandsbediening naast me liggen op de bank en terwijl ik de afstandsbediening naast me op tafel legde en opstond kwam ik erachter dat m'n iPhone nog op m'n buik lag en hij viel op de grond. (Geen schade)
4. Iemand wilde ff naar m'n telefoon kijken in de kroeg. Toen ze em terug wilde geven ging het niet helemaal goed en viel hij op de grond, van zeker een meter hoogte. (Geen schade)
5. Tijdens een verjaardag wilde ik m'n scherm even schoon wrijven met m'n t-shirt, floept ie er ineens tussenuit . (Schade: kleine krasjes aan de bovenkant van de aluminium achterzijde)

Ik ben er overigens zeker van dat wanneer ik geen beschermfolie op m'n scherm had gehad, tegen krasjes op het daadwerkelijke scherm, m'n scherm waarschijnlijk een keer een barst had opgelopen, misschien zelfs bij de eerste val al.

Laatst gewijzigd door nms; 27-08-08 om 23:40.
  #27  
Oud 28-08-08, 00:02
MatthijsH MatthijsH is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb mijne net een week, 3 dagen naar de aankoop laten vallen omdat iemand me liet schrikken scheur linksonder in het scherm en wat beschadigingen op de chromen rand en op de case. Ik heb hem wel verzekerd maar ik wacht liever tot hij nog verder beschadigd voordat ik gebruik van m'n verzekering maak of raden jullie mij anders aan?
  #28  
Oud 28-08-08, 02:55
jurjenh jurjenh is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Standaard

even afkloppen nog nooit!
  #29  
Oud 28-08-08, 22:13
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

1 keer. Ik was in de trein muziek aan het luistern, iPhone op me schoot gelegd. Kwam er wat laat achter dat ik bij het station eruit moest, sta snel op en BOEM.. Heb gelukkig geen krasjes kunnen ontdekken
__________________
Franzzz
  #30  
Oud 28-08-08, 23:11
caatje's schermafbeelding
caatje caatje is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Gelukkig nog nooit, zou echt mega-balen van een kras!
__________________
Het wordt iedere dag leuker met m'n iPhone!
  #31  
Oud 30-09-08, 21:08
iPeng iPeng is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 82
Standaard

Nog niet eens een week en ik heb 'm al 1x laten vallen. Hij lag op een stapel papier en ik kreeg opeens een smsje en ik wou 'm pakken en toen gleed ie weg. Gelukkig hebben wij tapijt dus geen schade;-) Was wel een schrikmoment. Gewoon een k*tgevoel krijg je dan, eigenlijk niet te beschrijven.
  #32  
Oud 30-09-08, 21:31
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

een paar keer al
er zit een klein diep krasje in het scherm , maar echt klein , aan de zijkant van de linkerkant waar de silence knop is is er een deukje en achteraan ook wel veel beschadiging (veel krassen rond en in de apple logo) als ik een 3g ooit ga hebben ga ik er zeer voorzichtig mee zijn hoor !
__________________
iPhone 3G 16GB Wit , Mobistar MY30 abbo.
+ iPhone 8GB 1st gen
  #33  
Oud 30-09-08, 21:51
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

gelukkig heb mijn iPhone 3g nog noooooooit laten vallen (houden zo)!!
  #34  
Oud 01-10-08, 00:50
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Ik heb hem 1x laten vallen.. maar hij zat toen wel in een fabrix case dus heb er niks aan over gehouden.
Hij zat in mijn broekzak en viel er uit terwijl ik mijn broek uit wilde doen in een paskamer van een kledingwinkel..
  #35  
Oud 01-10-08, 01:02
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Paar keer laten vallen geen schade.. Maar heb hem ook een keer "laten vallen" in de wc pot.. Hij lag op het randje van de plek waar ik door moet trekken.. Was niet eens aan het zeiken.. Was mn haar aan het doen kreeg een sms en viel door de trilling in de pot.. Echt gewoon diep.. Gauw deruit gehaald, afgedroogd, water uit geschudt en heel lang met de fohn bezig geweest.. Hij doet het prima! Dus geen rare vochtvlekjes of iets dergelijks.. Vreemde ervaring!
  #36  
Oud 01-10-08, 01:20
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik weet altijd precies wanneer ik mijn telefoon heb laten vallen...
Meestal 1 a 2 keer per jaar en na dat jaar heb ik weer een nieuwe...
Ik heb dan ook geen telefoons met grote schade, ben altijd zuinig!
iPhone lag een keer naast m'n bed toen ik wakker werd, had hem in m'n slaap van het krukje (30-40 cm) gegooid met mijn dekbed, geen schade overigens...
Verder ben ik van plan mijn iphone niet te laten vallen...moet er 2 jaar mee doen...heb er wel een hoesje omheen voor het geval dat. Scherm is overigens niet beschermd met een folie..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Paar keer laten vallen geen schade.. Maar heb hem ook een keer "laten vallen" in de wc pot.. Hij lag op het randje van de plek waar ik door moet trekken.. Was niet eens aan het zeiken.. Was mn haar aan het doen kreeg een sms en viel door de trilling in de pot.. Echt gewoon diep.. Gauw deruit gehaald, afgedroogd, water uit geschudt en heel lang met de fohn bezig geweest.. Hij doet het prima! Dus geen rare vochtvlekjes of iets dergelijks.. Vreemde ervaring!
haha, wel een keer de stylus van m'n htc in de pot laten vallen, maar een telefoon

Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 01-10-08 om 01:25.
  #37  
Oud 01-10-08, 10:05
bramsko's schermafbeelding
bramsko bramsko is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 43
Standaard

2 keer goed laten vallen tijdens stappen buiten op steen. 2 flinke krassen en een deuk aan de zijkant... (deukje)
__________________
That's what she said..
  #38  
Oud 01-10-08, 10:35
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Heb de mijne nu toch ook al meer dan 7 maand en hij is nog nooit gevallen. Wel al een paar keer heel close. Het appeltje achteraan heeft nog geen enkele kras, net als de cover. Hij ziet er echt nog uit als nieuw. En ik gebruik helemaal geen hoesjes of screenprotectors.

Ik draag er gewoon zorg voor
  #39  
Oud 01-10-08, 10:39
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Ik heb hem niet geen een keer laten vallen. Maar de eerste dag dat ik hem had geef ik hem ff door aan m'n zus, hoor je opeens boom!

Maaja zo is het leven soms
  #40  
Oud 01-10-08, 16:54
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

0X ga er heel zuinig mee om maar dat doe ik met bijna elke telefoon. Ik zeg bijn aomdat mijn Samsung (tijdelijk noodtoestel) zo af en toe mag stuiteren
__________________
-Iphone 3G W16GB-
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? Kevin iPhone algemeen 22 01-11-13 14:09
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? michal iPhone algemeen 1 12-09-10 23:11
Hoe vol staat jouw iphone? Momentum Chat en geruchten 41 22-06-10 22:30
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? polowater iPhone algemeen 24 25-01-10 20:18
Hoe ziet jouw iPhone er uit? Jeroen iPhone algemeen 28 11-10-07 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.