Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een keer of 4, meestal van zeer geringe hoogte en een paar keer kon ik hem nog min of meer opvangen/afremmen...1x op de badkamertegels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Al een keer of 4, meestal van zeer geringe hoogte en een paar keer kon ik hem nog min of meer opvangen/afremmen...1x op de badkamertegels en toen zat ie in zo'n stomme (vind ik nu...) ..Beyza case..natuurlijk ook net op een gedeelte wat niet beschermd is door dat sleeveding...een flinke kras op een hoekje maar verder niks aan de hand....nu wel een andere case er omheen gedaan!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 2G, 1x laten vallen, op de tegels van een sport kleedkamer.. een klein beschadigingetje op de bovenhoek.. :s.. maarja krasjes komen ook vanzelf door het gebruiken..
|
|
|||
|
|||
ik de mijne nooit. godzijdank
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ook een keer, ook van geringe hoogte 40 cm, wel op een stenen ondergrond, gelukkig niks aan de hand, maar heb nu een siliconen case en de nieuwe (sena) crock leder red is onderweg.
|
|
||||
|
||||
ik heb die van mij al een aantal keer laten vallen, maar gelukkig zit er zo'n mooie siliconen sportgrip (http://www.marware.com/PRODUCTS/iPhone-3g-cases/Sport-Grip-for-iPhone-3G) hoesje omheen van Marware, dus als je niet uitkijkt stuitert ie zo weer terug
|
|
||||
|
||||
Mijne gelukkig pas 1 x!
En op vloerbedekking.. dus niks aan het handje
|
|||
|
|||
Op dit moment 3x gevallen door mijn eigen stomme schuld, ik leg em naast me op de bank. Als ik dan opsta om wat te pakken dan glijd m'n iphone van het kussen af...
Dom dus ik moet in de gaten houden dat ik em niet vlak naast me leg maar verder achterin de bank of gewoon op tafel....... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 3G is ook net gevallen. Wilde hem aan mijn vriendin geven en toen viel ie. Recht op de houten vloer. Gelukkig helemaal niks te zien.
|
|||
|
|||
die barst...
Ik moet er niet aandenken.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gelukkig nog geen 1x gevallen. hou het ook graag zo .
wel 1x bijna. tijdens het scooter rijden gleed ie uit me zak, gelukkig luisterde ik muziek dus bleef die aan de kabel hangen |
|
||||
|
||||
Hahaha das wel geluk
|
||||
|
||||
Vandaag gleed hij ook al heel de tijd bijna uit mn zak.. heel de tijd weer terugduwen... In de les gleed hij wel uit m'n broekzak, waardoor er nu linksboven een klein deukje zit..
|
|||
|
|||
oei das balen.
ik heb m nu maar gewoon steeds in me binnezak van me jas. lekker veilig en voel ik gemakkelijk of ze nog op der warme plekje ligt |
|
|||
|
|||
Nooooo!!! Dit is een vervloekte topic!!
Ik heb mijn iPhone sinds 1 week na start van verkoop, heb hem maar 2 keer laten vallen, met 2 mini krasjes op het chromen rand. Maar nadat ik dit topic heb gelezen, heb ik hem binnen 3 dagen al 4 keer laten vallen. 4 KEER!! 4, freakin' 4 KEER!!!! In 3 freakin' dagen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee.. maar dit is wel zonde hoor zovaak al laten vallen!
|
||||
|
||||
Ga ik op de scooter voortaan ook maar doen... Het lag ook aan die broek, van die brede zakken... is toch nergens goed voor?
|
|||
|
|||
als je naar de iPhone van mijn vader kijkt krijg je gewoon tranen in je ogen....deuken, putten, krassen, zelfs de metalen achterkant is ontwricht ahhh. Zit namelijk in z'n borstzakje en jah, als je dan ff wat op moet rape of je hebt iets late vallen of om wat voor reden dan ook, floep-->bang/dreun, weegt nog al wat. En het ergste is dat het hem geen zak uitmaakt ALS IE HET MAAR DOET!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? | michal | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:11 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? | polowater | iPhone algemeen | 24 | 25-01-10 21:18 |
Hoe ziet jouw iPhone er uit? | Jeroen | iPhone algemeen | 28 | 11-10-07 18:09 |
|
|