Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla als je naar de iPhone van mijn vader kijkt krijg je gewoon tranen in je ogen....deuken, putten, krassen, zelfs de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Mijne is 2 keer gevallen achterelkaar.
Dan knie hoogte en mij zit er een scheur in me scherm en flinke deuken in de achterkant. Zou de verzekering dit dekken? |
|
|||
|
|||
mijn iphone is al 1 keer gevallen. in huis uit me zak. ik schrok me kapot. ik had hem nog niet verzekerd. inmiddels is die al verzekerd. dus ik kan weer ademen. niet dat ik meteen minder voorzichter ben hihi.
|
|
|||
|
|||
mijn neefje was met mijn iphone aan het bowlen en hij liet hem los
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 1x laten vallen op een examenfeest, scherm in 1000 stukjes helaas
|
|
||||
|
||||
mijn iPhone 3G is 1x gevallen(ik was het niet zelf) maar ik heb nu toch een nieuwe omdat er stof tussen het scherm zat
|
|
|||
|
|||
Wow Jipkrens, dat is wel enorm balen, in één keer helemaal weg .
Ik heb zelf het idee dat de schermfolie die ik heb tegen krasjes mijn beeldscherm ook meerdere malen weerhouden heeft om te breken. |
|
||||
|
||||
mijn 1gen. is met 60 km/per uur uit mijn zak geflikkerd. De hoekjes beschadigd geen enkel krasje op het scherm. Gelukkig!! En werkt nog puff
|
|||
|
|||
1keer maarjah met een otterbox beschermhoes dus geen kras op te krijgen
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb mijne(iPod touch 2g) egt al duizend-en-een keer laten vallen
direct 1e dag, donderde uit me joggingsbroek, had oortjes in, ik was aan het renne. iPod schuurt ff 25 meter over de grond-_-' En soms, dan loop ik naar zolder, laat ik hem uit m'n hand vallen, valt ie tussen de trap door op de trap daaronder. Dat is in totaal 5 meter xD. En soms wil ie slapen, gooi ik em gwn neer op straat. Helemaal gedeukt, besgadigt, maar maar een paar krasjes op m'n sgerm. Leent me klasgenoot hem even. BAM op de grond precies op een punt: HELE sgerm en alles gebarsten. In 1 keer terwijl ik hem altkjd 100 keer laat donderen. Nu krijg ik - zodra hij uit is - er een nieuwe iPod touch 3g voor terug ik kan e.v.t. wel wat foto's maken bij genoeg belangstelling... |
|
||||
|
||||
Al verschillende keren gevallen, gelukkig altijd in de case.. toestel is nog onbeschadigd.. En dat na bijna 1 jaar
|
|||
|
|||
20x, nooit scheuren in het scherm gehad ofzo
|
|
||||
|
||||
Mijn iPod al verschillende keren (en vaak ook hard ) gevallen, heb wel een case aan de achterkant. Zit nu een deukje in
|
||||
|
||||
Ik heb mijne nu al zo'n 8-9 maanden en het valt nog wel mee met de krassen, ze zitten voornamelijk op de achterkant waar er contact word gemaakt met de ondergrond.
|
|
|||
|
|||
2 keer gevallen. 1 keer op laminaat. 1 keer op betonnen tegels. Dat was erg schrikken... Maar gelukkig... Alleen wat butsjes op de achterkant.
|
|||
|
|||
Mijn ipod touch is gevallen na 1 week :'( recht met een hoek op de stenen.
Klein krasje maar gelukkig. Mijn nieuwe 4 weken oude iPhone is nog niet gevallen gelukkig. En daar pas ik ook wel heel goed op |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Rodjér
ik kan e.v.t. wel wat foto's maken bij genoeg belangstelling... als je wilt... ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet
|
|||
|
|||
euhhhh nooit. XD
|
|
||||
|
||||
vandaag nog Had een goed punt gehaald voor engels (als ik dat niet gehaald had bleef ik zitten) dus ik helemaal happy me moeder bellen etc op de fiets. Ik wou gaan schakelen onder het bellen BAM lig ik op grond iphone uit me hand gevallen en 2 meter verder gestuiterd. Het eerste wat ik deed toen ik weer opstond kijken of alles oke was met me iphone. Het chroom is alleen op 2 hoekjes beschadigd meteen hele dag verkloot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? | michal | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:11 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? | polowater | iPhone algemeen | 24 | 25-01-10 21:18 |
Hoe ziet jouw iPhone er uit? | Jeroen | iPhone algemeen | 28 | 11-10-07 18:09 |
|
|