[FW2.3] Wat is er nieuw? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ghaagsma pict bridge, foto's afdrukken vanaf de iphone zou ook wel prettig zijn. kan net nieuwe app voor uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
weet je toevallig ook hoe die heet ?
|
|
||||
|
||||
Hij staat zelfs op de voorpagina!
|
|
|||
|
|||
Thanks !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
- push dinges
- uitgebreidere bluetooth functies (afbeeldingen naar andere telefoons sturen) - simpele sms functie (meerdere nummers kunnen kiezen, teller, info invoegen zoals nummer uit je contacten, email, etc.) - woordenboek aanpassen, als ik bijvoorbeeld groetjes intik, maakt de iPhone er altijd 'Grietjes' van. Je moet dit gewoon kunnen aanpassen. - navigatie - landscape sms/email - copy/paste
|
|||
|
|||
Citaat:
Woordenboek aanpassen zoals jij wilt kan je instellen via instellingen (fw 2.2) Navigatie komt eraan. Contacten en e-mail adressen bijvoegen kan via CopuerciN (jailbreak). |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat van woordenboek klopt niet. Ik wil namelijk wel autocorrectie gebruiken, maar er moet een mogelijkheid zijn om in te stellen dat hij voortaan het woord in groetjes veranderd ipv telkens weer in grietjes. Zie het als een woordtoevoeging bij T9 op normale telefoons ik ben te lui voor een jailbreak. Dit hoort standaard op een telefoon te zitten
|
|||
|
|||
Copy/paste
smssen in landschapmodus > vind dat dat veel fijner typt landschapmodus bij ipod uitzetten voor de welbekende reden deftige navigatie flash ondersteuning op verschillende sites bestanden via bluetooth naar anderen doorsturen: foto's, muziek... sms-teller >> moest de iphone dit allemaal hebben, was ii perfect geweest !! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
heb ik wel is geprobeerd, hij onthoud het totdat je het programma sluit waarin je dat hebt gedaan
|
|
|||
|
|||
copy/paste
wat ook leuk zou zijn voor mensen met veel pagina's, als je slide naar een andere pagina dat het niet direct stopt, zodat je in 1 keer over verschillende pagina's kan sliden. voor de rest niets eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben al uitermate tevreden met de iPhone zoals hij nu is. Copy/ Paste zou ik wel fijn vinden, maar ik geloof dat dat er voorlopig niet in zit.
|
|||
|
|||
Kan het echt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het zou wel heel tof zijn als de menu's allemaal weer wat sneller werden. Dus net die kleine vertraging er uit toveren!
|
|||
|
|||
Wat ik graag zou zien is:
- Push notification - Landscape mail (sms hoeft niet van mij). - A2DP bluetooth (zo heet dat toch) - Turn by Turn navigatie (of iig bluetooth ondersteuning voor de TomTom die ik nu heb). (vind het geen probleem bij TbT dat ik de mappen thuis moet downloaden als je maar meer kunt downloaden dan je route). - evt. SMS karakters teller (al sms ik er dan niet minder om, Geen Kusje?, maar wel fijn om te weten). - knippen plakken - evt flash ondersteuning (vooral vanwege mobile tv Tmobile) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kost 30.- euro en ze zeggen dat TomTom 7 erop kan... Het zal mij benieuwen of iemand dit al gedaan heeft en hoe het dan werkt.. |
|
|||
|
|||
Nieuwe plaat voor de raam.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wat is nieuw in de App store | dutchronnie | iPhone Apps | 2 | 05-08-10 14:14 |
[FW2.2] Wat is er nieuw? | gls | iPhone algemeen | 209 | 29-05-09 18:20 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
[nieuw] Iphone 1.1.2 naar 2.1 en wat nu? | InstaQ | Archief | 2 | 03-10-08 15:42 |
Wat is er nieuw aan 2.1? | mathijs666 | Archief | 85 | 12-09-08 15:45 |
|
|