apps om te showen aan anderen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoef meestal alleen maar te scrollen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik hoef meestal alleen maar te scrollen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Pocket god doet het altijd goed als je de bewoners de namen geeft van de bewonderaars...
|
|
||||
|
||||
Photoswap. Hilarisch! Wat een wanhopige stakkers zitten daarbij..
En de mail applicatie. Vind die bijzonder goed werken.
|
||||
|
||||
SmackTalk. En Magic Wallet is altijd weln's grappig in te tonen
|
|
|||
|
|||
Het ontgrendelen zegt al genoeg. En multi-toch bij fotos en bij Safari en als klap op de vuurpijl Photoboard, roteren en vergroten ect. dit is echt een eyecatcher.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Stukken beter dan shazam! Ik bedoel daarmee meer functies; duidelijke interface YouTube intergratie en dat soort dingen. |
|
||||
|
||||
Youtube integratie heeft Shazam ook, maar dat is hier niet de discussie.
|
||||
|
||||
me lockscreen en springboard oude tijden.
en nu laat ik ze speleltjes doen
|
||||
|
||||
Ik rij op de taxi en mijn iPhone staat bijna permanent op het dashboard. De laatste dagen heb ik (als een soort screensaver) "Liquid Lite" permanent aan staan. Dat levert wel de nodig reacties op wanneer je een drempel of bocht neemt en het "water" beweegt op realistische wijze heen in weer in het display. :-D
|
|
|||
|
|||
Vrienden noemen me lopende klantenservice. Dit omdat ik elke keer mijn Iphone bijhaal als er meningsverchillen zijn op bepaalde gebieden...
|
|||
|
|||
Ik haal meestal gewoon google/facebook/beejive erbij om te showen dat ik overal en waar ik ook ben op internet kan. Dan is eideren meteen verkocht
|
|
|||
|
|||
deze is ook altijd handig om mensen hun mond te doen openvallen HTML> < iHandy Waterpas Free
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Geldbesteding aan iPad apps | appleboer | iPad algemeen | 15 | 03-11-10 17:23 |
IPHONE error 9 en anderen | decoy | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 09:41 |
|
|