ICT Thesis: Iphone Apps! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, voor mijn Bachelor thesis informatica ( Welkomstpagina Universiteit Hasselt ) mag ik een iPhone applicatie ontwikkelen. Ik quoteer: Code: Beschrijving:De iPhone[1] en iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ICT Thesis: Iphone Apps!
Beste allemaal,
voor mijn Bachelor thesis informatica (Welkomstpagina Universiteit Hasselt) mag ik een iPhone applicatie ontwikkelen. Ik quoteer: Code:
Beschrijving:De iPhone[1] en iPod Touch[2] zijn zeer populaire apparaten (meer dan een miljoen verkochte exemplaren), en Apple biedt een zeer gebruiksvriendelijke SDK 3] aan om applicaties en games voor dit platform te ontwikkelen. Deze bachelor proef bestaat uit de implementatie van een applicatie of spel voor de iPhone/iPod Touch dat zo goed mogelijk gebruik maakt van de vele features van de apparaten: multi-touch, bewegingssenssor, 3D hardware- cceleratie, ... Hiervoor zal je eerst vertrouwd moeten worden met het ontwikkelingsplatform, gebruik makend van de XCode IDE. Een vereiste voor dit eindwerk is echter wel dat je beschikt over een computer met MacOS X Leopard, omdat de SDK alleen voor dit besturingssysteem beschikbaar is. Er zal ook gewerkt worden met de bijgeleverde iPhone-emulator, omdat development voor het echte apparaat een persoonlijke licentie vereist (indien de student hierover beschikt is dat uiteraard geen probleem). [1] iPhone [2] iPod Touch [3] iPhone SDK Alvast bedankt voor enige tips Pega |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm, je zou een spelletje kunnen maken waarbij de gebruiker kan kiezen tussen besturing via de accelerometer of het multitouchscreen. |
|
||||
|
||||
Spelletje?
Erg gaaf dat je dit voor school moet doen, ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
toch bedankt |
|
|||
|
|||
Moto GP op iphone in 1ste person, je draait het scherm om te sturen en door middel van je duimen te wrijven over de randen van het scherm kan je progressief gas geven en remmen.
|
|
|||
|
|||
Ja! Video opnemen! En verder zal ik even over nadenken....
|
|
||||
|
||||
Copy/paste? Ben je gelijk binnen...
|
|||
|
|||
Ok, wat vind je van een programma om interieur en tuin te kunnen ontwerpen.
1. Neem een foto van de ruimte. 2. Iphone zet het om in 2d of 3d schetsruimte 3. Importeer standaard vormen zoals stoelen en bomen enz of ontwerp zelf iets in 2d of 3d 4. Bekijk resultaat mbv accelerometer suc6.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkmail op iPhone maar ICT werkt niet mee. Iemand tips? | Benp | iPhone algemeen | 2 | 21-06-12 22:17 |
|
|