Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Eentje waar de mannen misschien niet weten waar eerst kijken.... Amanda Bynes voor wie haar niet kent....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eentje waar de mannen misschien niet weten waar eerst kijken....
Amanda Bynes voor wie haar niet kent. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Prins Laurent heeft er ook één..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone wordt door iedereen aangenomen
|
|
||||
|
||||
in amerika heeft iedereen een iphone/smartphone, lekker mailen met elkaar , goedkoper dan smsen. Doe het nu ook met een aantal vrienden en van me I-300 blijft nu genoeg over haha
|
|||
|
|||
Sms'en is enorm duur in Amerika, dus ze hebben wel gelijk dat ze mailen
|
|
||||
|
||||
Uit de serie weeds heeft Guillermo Diaz (Guillermo) zijn iPhone ondersteboven
Hoofdrolspeler Mary-Louise Parker (Nancy Botwin) heeft in de serie ook een iPhone. Hier een foto hevig aan het praten met een "lit screen" |
|
|||
|
|||
Mel Gibson heeft er één!
|
|
|||
|
|||
Hey,
Even over prins Laurent zijn "iPhone". Volgens mij, als je goed kijkt zit zijn toestel in een semi transparant hoesje en kun je zien dat bij hem het zwarte gedeelte BOVENAAN zit waar bij de iPhone onder. Dus ik denk dat hij een SciPhone heeft (een chinees model van de iPhone). Haha, betrapt De groeten, K. |
|
||||
|
||||
of het is een ander hoesje
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat Salma Hayek nog niet is genoemd.. Bij deze.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|