Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Barney Stinson in "How I met your mother": Maar welke firmware is dit ?? Spoiler...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Barney Stinson in "How I met your mother":
Maar welke firmware is dit ??
Spoiler
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-06-09 om 10:03. Reden: Foto's in een spoiler gezet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
fake firmware
|
|
||||
|
||||
Daar klopt idd helemaal niks van.....
|
|||
|
|||
In de Bollywood film Chandni Chowk To China gebruikt Deepika Padukone de Iphone.
Spoiler
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-06-09 om 10:04. Reden: Foto's in spoiler gezet |
|
|||
|
|||
In de nieuwe videoclip van Soulja Boy "Kiss me through the phone" heeft het meisje waar het song over gaat een iphone met roze cover vast.
|
|
|||
|
|||
The prophet heeft een iphone
|
|
|||
|
|||
Ik keek laatst TopGear, en die coole ouwe man, Jamie Clarcson ofzo, had ook een Witte iPhone
|
|
|||
|
|||
MC Hammer heeft een iPhone. LL Cool J heeft een iPhone. Marsha Ambrocius van Floetry heeft een iPhone. Tyrese Gibson heeft een iphone. David Blaine heeft een iPhone. Hilary Duff, en haar zus Haylie Duff hebben ook iPhones. Ashley Tisdale heeft een iPhone. Megan Fox heeft een iPhone. Tera Patrick heeft een iPhone. Cliff (CliffyB) Bezinski heeft een iPhone. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-06-09 om 10:01. Reden: Foto's aangepast |
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ook in de animatiefilm Bolt gebruikt er 1 een iPhone first gen.
Spoiler
|
|||
|
|||
In de tv-serie Eleventh Hour US gebruikt Special Agent Rachel Young een iPhone.
|
|
||||
|
||||
Major Nelson (Larry), heeft een iPhone. Werkt toevallig voor Xbox. Ik heb er alleen nog geen foto van kunnen vinden, maar ik heb z'n locatie op Twitter wel eens op "iPhone: (coördinaten)" zien staan. Vond het wel apart voor een Microsoft medewerker.
|
|
||||
|
||||
Willy Wartaal heeft er ook een
|
|
|||
|
|||
Ashley Tisdale in Aliens in the Attic.
|
||||
|
||||
Richard Hammond en Jeremy Clarkson van Topgear hebben er ook één!
YouTube - Jeremy Clarkson are iPhone Waarschijnlijk zwart nu ipv wit & iPhone 2G (Zie bijlage) -Van Hammond geen foto) Laatst gewijzigd door WDS001; 02-08-09 om 20:53. |
|
||||
|
||||
En ook deze meneer heeft een iPhone..
Maar ik ken z'n naam niet? Iemand? YouTube - Top Gear iPhone 2 Laatst gewijzigd door WDS001; 02-08-09 om 20:58. |
|
|||
|
|||
Zag vandaag in de bios een trailer van de nieuwe film ' Lover or Loser', waarin een van de hoofdpersonen belt met de eerste iPhone, haha! Kon er zo snel even geen screenshot van vinden..
|
|||
|
|||
Bruno heeft er ook eentje
|
|
|||
|
|||
Het derde seizoen van The Big Bang Theory is deze week van start gegaan. En in de eerste aflevering laat Sheldon Cooper zien dat hij naast Howard nu ook een bezitter is van een iPhone
|
|
||||
|
||||
Megan Fox heeft er een met een beeldige case..
Demi Moore ook.. Lindsay Lohan doet ook gezellig mee.. Carrie Underwood wil erbij horen.. Hillary Duff niet te vergeten.. JA HÉ! We blijven niet aan de gang hè!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|