Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geloof dat er gisteren in Familie ook een iPhone mee speelde. Verantwoordelijke van de autofirma die op bezoek was. Maakte ook een snelle berekening ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik geloof dat er gisteren in Familie ook een iPhone mee speelde. Verantwoordelijke van de autofirma die op bezoek was. Maakte ook een snelle berekening tijdens het gesprekje.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net 18 year old virgin gekeken, gelijk in het begin moeder van meisje met iphone bij haar bed.
|
|
|||
|
|||
Ryan Sheckler (beetje rare achternaam)
Zag het laatst in zijn reallife soap(op mtv) Slechte foto maar je ziet hem wel Laatst gewijzigd door sMilez; 10-03-09 om 18:12. Reden: Foto erbok |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het lijkt toch niet op een iPhone ...
|
|
||||
|
||||
Je ziet alleen de bovenkant, volgens mij is t er wel een hoor
Wel een hele gave foto! (met subtiel commentaar van marc )
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mel Gibson heeft er ook eentje
|
|
|||
|
|||
Het is zeg de meeste van jullie weinig maar... in Bollywood wordt de Iphone natuurlijk gebruikt.
Ranbir Kapoor laat zijn Iphone zeg in een Pepsi reclame. Hier kan je de reclame zien: YouTube - Ranbir Kapoor | Latest Pepsi My Can Advertisement | Part - 1 |
|
||||
|
||||
Vanessa hudgens heeft er ook eentje ;q
|
|
||||
|
||||
En een celeb die gesnapt wordt door een iPhone, telt dat ook???
|
||||
|
||||
Is dat toevallig Michael Jackson?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach, zijn hand ziet er haast even slecht uit dan de rest ...
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat idd aan de hand
|
||||
|
||||
Gaat niet om de man, maar om de muziek zou ik zeggen......
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook de nieuwe **** van Jantje Smit: EDIT:Volgens mij gaat er iets mis......
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 22-05-09 om 18:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|