Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Ben nog niet zo'n topic tegen gekomen... Maar Jeremy Clarkson (van TopGear) heeft er 1, hij zat er net mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Clarckson is zo'n poser! Hij vondt al die mensen die het hebben over identiteitsdiefstal maar zeurpieten en om zijn argument kracht bij te zetten gaf hij er ook nog zen bankrekeningnummer bij. De dag erna 500 pond van zen rekening
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jennifer Love Hewitt (hot stuff! ) met een iPhone |
|
||||
|
||||
Christijan Albers, met zijn Carrera GT en Iphone!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto...6_DSC_5594.JPG |
|
||||
|
||||
Lindsay Lohan
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Nog een lekker ding. Alyssa Milano
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Nog eentje Katherine Heigl
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 02-03-08 om 23:11. |
|
||||
|
||||
Spike Lee ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Pharrel Williams en ja hij is in het GOUD !
|
||||
|
||||
Daphne Bunskoek (vandaag in RTL Travel)
|
|
|||
|
|||
CSI New York en CSI Miami
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij house zie je hem ook
|
|||
|
|||
Koen Wauters heeft ook een iphone.
net gezien op de set |
|
|||
|
|||
Ik vind dat het in Nederland niet eens meer zo bijzonder is. Zie er teveel mensen mee....
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, het is alleen dat jij/wij er op letten waardoor het lijkt alsof je ze overal ziet
|
|
|||
|
|||
Adam Savage van de Mythbusters heeft er ook een:
Hier met leather case en de stopwatch functie. |
|
|||
|
|||
Christijan Albers met Iphone in Porsche Carrera GT, ja die heeft het helemaal voor elkaar
|
|
|||
|
|||
Ho excuses, hij stond hierboven al en linkje was idd handiger geweest
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|