Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Heeft Jobs zijn iPhone gemod? Beetje (te) weinig apps op zijn springboard toch voor een OTB iPhone? oude foto, volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het kind van Beckam schijnt er ook eentje te hebben
|
|
|||
|
|||
Die kerel van GeenStijl kan je geen Celeb noemen hé...
|
|
||||
|
||||
Hahah jah en op Welkom op MSN NL staat dat hij een telefoon met een mp3 speler heeft gehad XD
HAhahahahahhaha die mensen die hem op zijn kop houden XD XD XD sterren blijven gewoon dom hoe je het ook wendt of keert
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS iPhone 4 Laatst gewijzigd door david007; 16-01-08 om 23:52. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En volgens de wiki heeft ie een aanta programma's gehad Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kathy Griffin (actrice en comédienne) heeft er een en haar vriendje, mede oprichter van Apple, Steve Wozniak heeft er natuurlijk ook een!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hier in de vs is de serie "chuck" en alle "good guys" hebben een iphone (ok ok hier istie al uit (en dit is ooit in een frontpage nieuwtje vermeld) maar toch, het viel me echt op bij die serie... jammer dat ze niet de ifoneguide repo hebben alleen..) en over celebs gesproken, ik kwam net britney tegen in de supermarkt... heel bizar! ik kon helaas niet zien of ze een iphone had.. vastwel toch?
|
||||
|
||||
Britney de drugaddict? Leuk, wat had ze in haar mandje?
|
|
||||
|
||||
op de voorpagina van het Feyenoord Magazine staat Luigi Bruins met een iPhone in zijn hand
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dus Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton » Blog Archive » "You'll Kill Her"
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Zat vandaag naar de nieuwste aflevering (S04E10) van House te kijken (was gisteravond op de Amerikaanse tv) en daar bleek dr. House een iPhone te hebben gekregen voor kerst (om een of andere reden (writer strike denk ik) was het een kerst aflevering). Hij werd duidelijk in beeldgebracht met een opmerking over de zakelijke inzichten van Steve Jobs. Ik heb expres nog een paar spoilers weggelaten voor het geval er House fans zijn onder de bezoekers van dit forum.
|
|
||||
|
||||
ge tivo-ed (is dat een woord?) dus vanavond zal ik eens goed opletten!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
scrubs of lost?
(ik woon naast het scrubs ziekenhuis zelfs "on set" geweest en de cast gezien! maar ik gok lost he?! ok weer ontopic...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vandaag gezien dat Tim Coronel er ook een had. Had er een item over in z'n autoprogramma. Hij liet hem namelijk inbouwen in z'n BMW.
Broertje Tom zal er ook dan wel één hebben. |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook een
|
|
||||
|
||||
Weet niet of ie al genoemd is: Ryan Sheckler.. zag 'm er net mee op tv.. (3 uur geleden ;p)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|