Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) tsja, harde feiten hè Wij hebben er aan meegeholpen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
tsja, harde feiten hè Wij hebben er aan meegeholpen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Alain Clark heeft er ook 1, 8GB. Stond in mn boekje over de CJP (CultureleJongerenPas) een klein interview met hem.
|
||||
|
||||
Twitter / Kay van de Linde: Twittet vanaf iphone testem...
Misschien geen celeb, maar wel bekend. ..Min of meer.. |
|
|||
|
|||
CSI: in de nieuwe afleveringen van CSI (alle versies) welke ik wekelijks van internet download worden nu ook regelmatig de Iphone gebruikt, in CSI Las Vegas, stuurt Katherine een met de Iphone gemaakte foto via e-mail naar Grissom, die ziek thuis is.
En in CSI New York heb ik de Iphone ook al een paar keer voorbij zien komen. Trouwens in NCIS is het ook al zover. |
|
||||
|
||||
Bij de afleveringen die op TV worden uitgezonden komen ze ook al voor hoor
@Ezra: Who the ** is Kay van de Linde ???? |
|
|||
|
|||
Regi heeft er ook een
verleden week gezien |
|
|||
|
|||
roel van velzen, op 3fm zei hij dat laatst
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
House
En nog iemand van zijn nieuwe team. Edit: Ownee hij is van Wilson
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 02-06-08 om 17:53. |
|
|||
|
|||
Kampioens huldiging maandje trug in Eindhoven op de beelden zag je dat Mika Vayrynen er een had
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En nog eentje dit is Miley Cyrus.
Een sterretje van disney.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Tjeerd Bomhof van de Nederlandse band Voicst
In een interview met het muziekblad Oor: "Ik weet niet of het een goede ontwikkeling is dat er meer mensen bezig zijn met de vraag of hun iPhone het nog doet dan wat er in de wereld gebeurt. Ik heb zelf ook een iPhone, vandaar"
|
|||
|
|||
Bij de nachtelijke verkoop van de 3G zag ik Oscar Hammerstein lopen met een 1st generation
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wel lelijk dat een serie die zoveel oog voor detail heeft een plaatje toont van een iphone verkeerd om in de hand. Niet echt logisch om je iphone zo vast te houden... (kijk het rechtse plaatje in post #51...)
|
|||
|
|||
Jah hoor vriend.
Duidelijk dat je net nieuw bent hier? of weet je dit gewoon niet? Niet alle apps waren bij de eerste presentatie van de iPhone beschikbaar, daarnaast kun je zelfs alle apps naar de 2e pagina verplaatsen als je wil. |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren de film "Never Back Down" gekeken (Never Back Down (2008))
De iPhone (1e generatie) kwam vaak in beeld, maar moest wel hard lachen toen ze video's aan het opnemen waren met de iphone |
|
||||
|
||||
In die chick film 'sex and the city' heeft die blonde ouwe doos (1 vd 4 vriendinnen) een iPhone.
Wanneer die hoofdrolspeelster gaat trouwen, maar mr. Big komt niet opdagen heeft ze snel een telefoon nodig. Die ouwe doos geeft haar iPhone en dan zegt die hoofdrolspeelster ;" Nee, ik heb een telefoon nodig, met dat ding kan ik niet overweg" hahahaaha PS wat een waardeloze film trouwens!! Maar ja, moest mee!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|