Celebs met een iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn ...... Maar ja, moest mee!! Jaaajaaa...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik kan geen touw vastknopen aan je post, kan/wil je uitleggen wat je bedoelt?
|
|||
|
|||
Brody Jenner uit The Hills heeft ook een iphone.
Thomas Berge heeft er ook één, dat zag ik heel lang geleden toen die bij het Tros muziek feest was. |
|
||||
|
||||
ik zag van de week een rap video met weer zo'n megaul die zijn iphone ondersteboven hield... gelukkig weet ik niemeer welke "zanger" het was..
maar elvis had ook een iPhone?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lupe Fiasco heb er ook 1tje
hij zingt het zelfs in 1 van zijn nummers |
|
|||
|
|||
In NCIS heeft (Timothy) McGee ook een 1st Gen iPhone. Ik vraag me af of dat nu veranderd is.
http://www.powerpage.org/images/jethrogibbs-iphone.jpg Overigens: in het plaatje gebruikt Gibbs em ff. Verder is NCIS zo'n beetje (na scrubs) mijn favoriete serie! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vanessa Marcil, aka Sam Marquez uit Las Vegas:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hij was dan wel niet een celeb maar Toet anch amun had er ook 1:
|
|
||||
|
||||
LOL @ Jajeblade
|
|||
|
|||
danku, ik had wat problemen om het er realistisch uit te laten zien maar het resultaat is wel aardig
Ik kom net van de bios: The Dark Knight. goeie film, als ik het goed heb gezien had Morgan Freeman er ook in in de film. Ik heb ook geen screenshots, maar het was toen hij het chineese gebouw in of uit ging... |
|
||||
|
||||
Ik had al een nieuw draadje gestart, blijkbaar toch niet goed gezocht.
Volgens mij had Jeff Dunham er eentje in de kerstspecial op Comedy Central, maar weet het niet zeker. Lijkt op een (oude) iPhone, maar zit een vreemd randje omheen. Kan iemand het bevestigen of ontkrachten?
... Laatst gewijzigd door InternetRebel; 01-01-09 om 22:36. |
|
||||
|
||||
Klopt, idd in de kerstspecial. Hoezo een vreemd randje?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
|
|