Wat zouden jullie graag zien van Apple? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Een Iphone waarmee je gewoon je tel.nrs op je sim kan schuiven ipv de vele beperkingen. Enlighten me? Dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nemesis,
Stuur je iPhone maar eens effe binnen naar Apple voor herstelling en gebruik eens een week of 2 een vervangtoestel! Dan weet je wel waarover het gaat... |
|
|||
|
|||
Een 40 inch iPad met muurbevestiging
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel willen zien dat ze de prijzen van hun producten wereldwijd wat gelijker zouden maken. Waarom zijn de meeste dingen in de us goedkoper dan hier? Het komt toch allemaal uit azie lol.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
80 dollar per maand, correct me if I'm wrong |
|
|||
|
|||
Je moet er rekening mee houden dat op Amerikaanse sites de btw nooit is mee gerekend in de prijzen, omdat dit in elke staat anders is... En op onze europese sites moeten die er verplicht bij verrekend worden.
|
|
|||
|
|||
Nog dunnere iMacs en dan met een touchscreen.. Wil niet een 40 inch iPad, dan denk ik dat de eigenschappen daarvan nauwelijks in de buurt van een iMac zou komen..
Heb iPad net weer in een winkel opnieuw zitten proberen, en ben nog steeds verbaasd over hoe snel de responsetijd is, moet je voorstellen, zo'n iPad met de eigenschappen van iMac, that's so totally iMad! XD |
|
||||
|
||||
iTV lijkt me wel wat.
|
|||
|
|||
iCar een auto van apple lijkt mij wel iets
en een iPhone en iPad nano |
|
|||
|
|||
Een Iphone waarin je meerdere simkaarten kan gebruiken. Dual-sim !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een muis die niet na 2 tellen leeg is.
|
|
|||
|
|||
Televisietoestellen zouden fijn zijn
|
|
||||
|
||||
na die Batterijlader wil ik een
iRuggenkrabber |
|
|||
|
|||
mss gemakkelijker gamen op OSX
|
|
|||
|
|||
1. Zo snel mogelijk een nieuwe firmware voor de iPad, het apparaat is zo zonder mappen eigelijk niet goed te gebruiken.
2. iPhone (5) met qwerty toestenbord (bijv. 1 met en 1 zonder) 3. iPod Classic met 2x keer zoveel geheugen, bijv. 320Gb Laatst gewijzigd door JohnMcClane; 21-09-10 om 22:44. |
|
|||
|
|||
een vrije appstore....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Wat voor web apllicatie zouden jullie willen zien? | thalee86 | iPhone Apps | 15 | 06-05-09 07:46 |
Wat zouden jullie doen? | ahm | Chat en geruchten | 3 | 07-07-08 16:17 |
simkaart onbekend; graag jullie hulp | Ungar | iPhone algemeen | 2 | 02-03-08 11:48 |
|
|