Wat zouden jullie graag zien van Apple? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil een -macbook air met kleiner scherm, formaat netbook -apple televisietoestel -itunes abbo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik wil een
-macbook air met kleiner scherm, formaat netbook -apple televisietoestel -itunes abbo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag meer openheid van Apple willen zien, en als iets niet goed gaat dat niet ontkennen. Verder zou ik graag willen zien dat wanneer ze een product uitbrengen ze eens zorgen dat er voldoende voorraden zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou onderhand mijn iphone 4 wel willen
|
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag een iphone in mijn broekzak hebben haha
|
|
|||
|
|||
Een iMat, een iPad, alleen dan 10x zo groot x"D
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Flash op de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Dat de iPhone ook kleine klusjes kan doen voor me, bedoel hij kan al zo veel........
|
|
|||
|
|||
Een soort van Shazam voor vogels en andere dieren
Gr. Hans |
|
||||
|
||||
iphone 5 zou k wel willen zien
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Wat voor web apllicatie zouden jullie willen zien? | thalee86 | iPhone Apps | 15 | 06-05-09 07:46 |
Wat zouden jullie doen? | ahm | Chat en geruchten | 3 | 07-07-08 16:17 |
simkaart onbekend; graag jullie hulp | Ungar | iPhone algemeen | 2 | 02-03-08 11:48 |
|
|