De Meest Epische Manier om een iPad te Jailbreaken[FW 3.2] discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte iPhone clubbers Hierbij de Meest Epic manier en plaats om een iPad te Jailbreaken enjoy YouTube - [How To] [Jailbreaking] iPad 3.2 Jailbreak in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De Meest Epische Manier om een iPad te Jailbreaken[FW 3.2]
Geachte iPhone clubbers
Hierbij de Meest Epic manier en plaats om een iPad te Jailbreaken enjoy YouTube - [How To] [Jailbreaking] iPad 3.2 Jailbreak in Apple Store [Haarlem] Laatst gewijzigd door King1987; 04-08-10 om 20:34. Reden: is dus verplaatst ;) + schreeuwerige Bold weggehaald! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
cool! die heeft ballen
|
|
||||
|
||||
Dankjewel zou ik dan maar zeggen xD ik was daar en ik dacht in ene aan de JBMe Site, dus ik dacht van waarom niet xD
|
|
|||
|
|||
Zou het zelf absoluut nooit doen, heb nou eenmaal geen zin in problemen mocht er iets misgaan maar toch leuk om te zien natuurlijk haha!
|
||||
|
||||
Er was, direct na het uitbrengen van de jailbreak, via Twitter een oproep van een van de leden van het DEV-team om dit te doen en er filmpjes van op Youtube te zetten. Kennelijk zijn er nogal wat mensen die daar gehoor aan gegeven hebben. Ik zag ook al een paar filmpjes van JB-acties op iPhones op Youtube.
|
|||
|
|||
hahah showroom model jailbreaken
|
|
|||
|
|||
hebben ze ook filmpjes van mensen die gepakt worden tijdens het breaken ?
|
|
|||
|
|||
Is dat niet de iCentre in Haarlem als ik me niet vergis?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
fw 3.2, ipad, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? | Tijsss | Jailbreak | 10 | 29-01-11 23:54 |
Welke manier van jailbreaken | francois.janssen | Archief | 1 | 19-10-09 16:26 |
Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten | Zjaaspoer | Unlock [archief] | 3 | 20-02-08 11:20 |
Meest effeciente manier om iPhone 1.1.2 (OTB) te resetten | Zjaaspoer | Archief | 1 | 19-02-08 22:55 |
|
|