E-mailaccount bij Apple discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat je met iTunes of iCloud een gratis @mac.com adres kan aanmaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mailaccount bij Apple
Klopt het dat je met iTunes of iCloud een gratis @mac.com adres kan aanmaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat je straks ( of nu me de beta) bij icloud een @me.com aan kan maken weet niet of je dat bedoeld ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb zelf omdat hotmail het niet goed doet op de mail app op de mac de beta van iCloud gedownload en daar kan je nog wel een @me.com aan maken of je moet wachten tot iCloud voor iedereen beschikbaar komt
Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-09-11 om 14:04. Reden: Illegale aanbieding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e mailaccount stuurt mailadres van 1e account mee | Dennie1896 | iPhone Apps | 0 | 27-07-11 02:52 |
Kan ik MobileMe mailaccount gebruiken op een BlackBerry | gerardh | iPhone algemeen | 0 | 25-03-10 18:35 |
Mailaccount blokkeert op PC als account actief is op Iphone | Emile1 | iTunes | 3 | 21-01-10 11:19 |
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount | nico_van_wijk | Archief | 3 | 25-12-09 23:35 |
SMTP fout [Het Net mailaccount] | eQuation | iPhone algemeen | 0 | 23-04-09 15:41 |
|
|