Nieuw discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Na altijd ontkend te hebben dat ik ooit een iPad zou gaan gebruiken is het er dan toch van gekomen. Hij wordt met 3 dagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuw
Na altijd ontkend te hebben dat ik ooit een iPad zou gaan gebruiken is het er dan toch van gekomen. Hij wordt met 3 dagen geleverd dus dit nog even op Android tablet gepost maar snel op mijn eertse iPad-3 Hou jullie op de hoogte !
Groet Meindert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar je ervaring, al kan ik die zelf wel verzinnen
|
|
||||
|
||||
Haha, welkom bij de Apple-community dan!
Je gaat geen spijt krijgen van de switch!
|
||||
|
||||
Heb er alle vertrouwen in en nooit te oud om te leren !
|
|
||||
|
||||
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe iPad! Hopelijk bevalt het je goed, al twijfel ik daar niet aan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID | Hfaber | iPad algemeen | 7 | 05-09-12 13:52 |
nieuw account op nieuw toestel | joker2011 | iPhone algemeen | 0 | 08-08-12 23:06 |
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album | Berdientje01 | Muziek, foto & video | 2 | 14-03-12 21:29 |
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact | boboi | iPhone algemeen | 4 | 16-05-08 13:05 |
|
|