Ervaring met Mypad+ discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb MyPad+ geinstalleerd, maar vraag me sterk af of ik deze app toegang wil geven tot mijn Twitter account. Hij geeft aan dat ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met Mypad+
Ik heb MyPad+ geinstalleerd, maar vraag me sterk af of ik deze app toegang wil geven tot mijn Twitter account. Hij geeft aan dat ie zelfs uit zichzelf anderen kan gaan volgen, mijn direct messages leest, en tweets plaatst. WTF?? Is dit zo? Wie weet hoe dit werkt?
Wie gaat er nou een app toestemming geven om tweets voor je te plaatsen... De app wordt echter overal goed besproken, ooo zo handig, maar nergens iets over privacy. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2011 om 15:43 ---------- w8 ff, nou snap ik hem. Met de app kan ik in Twitter zelf die dingen doen. Nou, dat staat er niet duidelijk hoor. Pff, ik dacht dat ik even gek werd. Een app die je profiel wijzigt en uit zichzelf tweets plaatst... dat zou wat zijn. Slotje. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? | Delvenaartje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 27-09-10 21:52 |
Ervaring met Ifhone | amilya | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 19:52 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
~ Ervaring met 3G uit UK ? ~ | Daichi | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 11-07-08 19:29 |
|
|