flash op ipad2 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De kinderen willen graag spelletjes doen op de ipad2 die in flash staan. Ik zal dus een andere browser moeten kopen hiervoor. Ik ben al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
flash op ipad2
De kinderen willen graag spelletjes doen op de ipad2 die in flash staan. Ik zal dus een andere browser moeten kopen hiervoor. Ik ben al op onderzoek en heb tot nu toe puffin en iswifter gevonden. Iswifter heb ik uitgetest (met de light versie) en die werkt prima. Maar ik lees op internet bij sommige forums dat je hiervoor eenmalig 3 a 4 euro moet betalen en daarna nog elke maand 2 a 3 euro klopt dit. Eenmalig wat betalen is niet erg maar ik wil niet elke maand moeten betalen. Bij puffin kan ik niet de goede site openen om te kijken of het werkt. Heeft iemand hier ervaring mee. Het gaat onder andere om Studio Happy van Mac donalds.
Als er nog andere goede flash spellers zijn zijn deze tips natuurlijk ook welkom. alvast bedantk voor alle info. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iSwifter moet je eenmalig voor betalen staat er in de app store.
Dat kon je toch zelf ook vinden? Sowieso lijkt het me sterk dat dat allemaal goed werkt, want Flash draait gewoon niet op de iPad. Ook niet met zo'n halve oplossing als Puffin / iSwifter / Skyfire. Maar dat is wel iets wat je zelf moet uitvinden. Je kan altijd iets kopen en als het niet werkt je geld terug vragen bij Apple omdat het niet doet wat het belooft ofzo. Geen 100% kans op je geld terug, maar allicht te proberen. |
|
|||
|
|||
Klopt op bij de app van iswifter staat een prijs maar er staat ook een prijs bij per maand. Nu heb ik op internet gelezen dat als je spellen met flash wilt spelen dat je dan ook de kosten per maand hebt. Ik wilde via deze weg even navragen of dit wel of niet waar is omdat ik dat op de site niet duidelijk terug kan vinden.
Flash spellen spelen op ipad is misschien niet ideaal maar ik heb de light versie van iswifter gebruikt en moet zeggen de kinderspellen zijn goed te spelen. Bij puffin kan ik alleen enkele site's bekijken deze zien er goed uit. Vandaar dat ik hier vraag of er iemand ervaring heeft met deze app's zodat mijn keuze makkelijker wordt. |
|
|||
|
|||
Puffin kost éénmalig 0.79cent.
Bij iswifter moet ik helemaal niet maandelijks betalen,roffll. Je zal het met deze moeten doen als het op flash aankomt. |
|
|||
|
|||
Hallo, ik wil iswifter wel aanschaffen maar dat kan op dit moment niet. Hebben jullie dit ook?
Waar ik ook mee werk is Splashtop. Dan kan je via je ipad werken op je pc met o.m. flash, windows etc. Nadeel, je pc moet aanstaan en deze is bezet. groet, Bert |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Was niet het antwoord op mijn vraag. Puffin heb ik al maar wil het vergelijken met iswifter.
Groet, Bert |
|
|||
|
|||
antwoord op u vraag heb ik helaas niet ik ben aan het twijfelen of ik puffin of iswifter moet nemen. Mag ik vragen hoe puffin u bevalt. Ik wil 1 van deze kopen voor de kids. Simpele spellen van hyves en andere paginas willen ze ermee spelen.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb geen ervaring met puffin en spellen en hyves. websites die eerst niet werkte omdat ze flash nodig hadden werken nu wel, echter wat vertraagd. Moet eerlijk zeggen dat ik het ontbreken van flash niet wist toen ik de ipad aanschafte. Waarschijnlijk had ik dan voor een ander tablet gekozen waarbij flash wel werkt. Zelf vind ik ook Splash wel goed werken echter dat heeft ook weer nadelen. Zoals je ziet niets is optimaal. Groet, Bert. |
|
|||
|
|||
heb hem even uitgeprobeerd (splash) maar dat is niets voor ons. het gaat er juist om dat wij de laptop weer terug krijgen. wij wisten wel dat flash niet afgespeeld werd maar het is ook maar als extra voor de kids. Denk dat ik toch maar eerst puffin probeer.
|
|
|||
|
|||
Denk dat je met een andere tablet nog meer bedrogen uitkomt Pipooo. Apple belooft geen Flash, want Flash is niet gemaakt om met touch te besturen. Dat is bij uitstek het grootste probleem voor Flash op tablets nu. Dat, en dat Apple vindt dat Flash teveel resources vreet en je beleving dus aantast.
Andere tablets kunnen wel als verkooppunt hebben dat Flash ook werkt, maar in de praktijk valt dat regelmatig toch nog vies tegen. Tuurlijk zijn er voorbeelden waarbij het wel goed werkt, maar meer ook (nog) niet. Niets is optimaal met Flash geldt dus voor alle tablets |
|
|||
|
|||
De appstore staat stampvol met games voor iedereen van alle leeftijden.
De gewone games die op internet staan enzo die speelt ge toch gewoon op de laptop of pc? Het probleem is ook bij tablets dat die proccessor zo zwaar niet is als bij een laptop/pc, daardoor heeft deze het dan ook wat moeilijker om alles even snel af te spelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 Wi-fi probleem | schumi52 | iPad algemeen | 10 | 23-11-11 21:58 |
iPad2 en Facetime | N33D | iPad algemeen | 3 | 08-03-11 15:45 |
ipad of ipad2 | kobus12 | Archief | 14 | 05-03-11 18:06 |
prijs ipad2 | jeffreyappel | Archief | 4 | 27-02-11 01:19 |
|
|